آخرین اخبار سیاسی

جعفرزاده,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

جعفرزاده: نفت را به‌ قیمتی می‌فروشیم که انگار مال‌دزدی را به حراج گذاشته ایم/وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است ما چطور می توانیم زیر این قیمت بفروشیم؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی از قیمت پایین فروش نفت ایران انتقاد کرد و گفت: وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او…

منتجب‌نیا: اختلافات داخلی حزب اعتماد ملی حل شده است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,منتجب‌نیا

قائم مقام حزب اعتمادملی پس از یک هفته سکوت نسبت به خبر استعفای از قائم‌مقامی دبیر کلی این حزب گفت: بنده هیچ استعفانامه‌ای ننوشته بودم.

 به گزارش ایسنا، رسول منتجب‌نیا در گفت‌ و گویی درباره اتفاقات اخیر در حزب اعتماد ملی اظهار کرد: بنده هیچ استعفانامه‌ای ننوشته بودم و خبر استعفا از سمت قائم مقامی حزب اعتماد ملی را تکذیب می‌کنم.

 

وی تاکید کرد: مشکلات و اختلافات درون حزب حل شده و شورای مرکزی به انسجام و اتحاد قبلی خود بازگشته است. در هر تشکلی یکسری اختلاف دیدگاه وجود دارد و این یک امر طبیعی است.

 

منتجب‌نیا در خصوص استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی حزب اعتمادملی هم گفت: استعفای کروبی به هیچ عنوان مورد تأیید اعضای شورای مرکزی نیست و بنده بارها هم عرض کردم که ماهیت حزب اعتماد ملی وابسته به حضور آقای کروبی است.

 

وی درباره اختلاف اعتماد ملی با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هم تصریح کرد: مهدی کروبی انتقادات و نظراتی در مورد همکاری و تعامل حزب اعتماد ملی و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان دارد؛ از نظر بنده و شخص کروبی، در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان افراد حقیقی به احزاب ترجیح داده شده‌اند و این موضوع به هیچ عنوان مورد تأیید ما نیست و ادامه دادن به این روند منجر به نابودی و از کار افتادگی احزاب اصلاح طلب می‌شود.

 

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: این اختلاف نظرها باعث شد برخی از احزاب مستقل اصلاح طلب برای خودشان کمیته‌ انتخاباتی تشکیل دهند و جدا از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اقدام کنند. این اقدامات باعث شد کسانی که در راس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان هستند، در رفتار و اعمال خود تجدید نظر کنند و نگاه جدی‌تری به موضوع تحزب داشته باشند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------