قمر مشتری اقامتگاه موجوداتی شبیه هشت پا است



اخبار,اخبار جدید,اخبار
یک محقق انگلیسی که در زمینه سیارات تحقیق می‌کند، ادعا کرده که قمر سیاره مشتری به نام «اروپا» اقامتگاه حیات بیگانه است که به باور وی موجوداتی شبیه هشت پا هستند.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه دیلی میل، «مونیکا گرادی»، استاد علوم سیارات و فضا در دانشگاه «لیورپول هوپ»، می گوید دریاهای یخی زیر سطح قمر اروپا مکان مناسبی برای یافتن موجوداتی با هوش مشابه این موجودات دریایی است.

 

وی همچنین تصور می کند که غارهای عمیق و غارهای موجود در مریخ ممکن است پناهگاه اشکال حیات باشد زیرا این مناطق به دور از تابش شدید اشعه های خورشیدی هستند.

 

گرادی گفت: وقتی صحبت از وجود حیات در ورای سیاره زمین می شود، اطمینان کاملی وجود دارد که در زیر لایه های یخی این قمر مشتری حیات وجود دارد. در جاهای دیگر، اگر زندگی در مریخ وجود داشته باشد ، می تواند زیر سطح این سیاره باشد. زیرا این مناطق از اشعه خورشید دور هستند و این به آن معنی است که احتمال یخ در منافذ سنگ ها باقی مانده است که می تواند به عنوان منبع آب عمل کند.

 

این محقق همچنین خاطر نشان کرد که اگر حیاتی در مریخ وجود داشته باشد احتمالا به شکل بسیار کوچک باکتری است اما به تصور من اشکال اندکی بالاتر از حیات را می توانیم در اروپا پیدا کنیم که احتمالا هوشی شبیه هشت پا دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------