کشف گونه ای زیبا از ماهی اقیانوسی در سواحل آمریکا/ عکس



ماهی اقیانوسی،اخبار علمی،خبرهای علمی
یک ماهی بزرگ و رنگارنگ اوبا در سواحل ایالت اورگان آمریکا از اعماق اقیانوس به ساحل رسیده و دانشمندان دریایی آن را نادر توصیف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از الکوثر؛ یک ماهی بزرگ، عجیب و زیبا در سواحل ایالت اورگان آمریکا پیدا شده است. این ماهی ۴۵ کیلوگرمی، که به آن قمر ماهی نیز گفته می‌شود، در ساحل شهر Seaside در ضلع شمال غربی این ایالت کشف شد. یک مرکز تحقیقات دریایی در این شهر گفت که وجود این گونه ماهی در سواحل اورگان بسیار نادر است.

 

کیت چندلر، مدیر کل مرکز در بیانیه‌ای اظهار کرد که یافتن اوبا در سواحل اورگان غیرعادی است و گفت که این ماهی در شرایط خارق العاده‌ای قرار دارد.

 

وی افزود: این یک ماهی فوق العاده است. ما معمولاً آن را در ساحل نمی‌بینیم. کشف آن برای اهالی منطقه بسیار هیجان انگیز بود. متأسفانه زمانی که ماهی را پیدا کردیم زنده نبود، اما ما قبل از پرندگان به آنجا رسیدیم و پرنده‌ها نتوانستند آن را بخورند. 

ماهی اقیانوسی،اخبار علمی،خبرهای علمی

 

طبق گفته اداره ملی اقیانوسی، اطلاعات کمی در مورد این گونه از ماهی‌ها وجود دارد، زیرا آن‌ها در اعماق اقیانوس زندگی می‌کنند، اگرچه این گونه معمولاً در آب‌های معتدل و گرمسیری یافت می‌شود. ماهی اوبا از نظر رنگ بسیار خاص است و دارای بدنی گرد، صاف و رنگارنگ است.

 

گفتنی است، این ماهی در یک فریزر بزرگ نگهداری شده، جایی که مرکز قصد دارد آن را برای اهداف علمی کالبد شکافی کند تا تمام اطلاعات ممکن را برای کسب داده‌های بیشتر در مورد این گونه بدست آورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------