خلق خاطرات فراموش نشدنی در Metaverse



خلق خاطرات فراموش نشدنی در Metaverse,ال‌جی الکترونیکس و دانشگاه Carnegie Mellon

 

در کنار سازگاری با سبک زندگی جدید کار و یادگیری در خانه، مردم مشتاقانه به دنبال تجربه راه‌های جدیدی برای احساس همکاری و ارتباط بیشتر هستند. ال‌جی به‌تازگی با ایجاد یک دنیای کاملاً مجازی برای تربیت کارکنان فارغ التحصیل در برنامه آموزش حرفه‌ای، این چالش را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا داده است. 

 

برنامه صدور گواهی‌نامه نرم‌افزار برای کارکنان ال‌جی,مدیر عامل و مدیر ارشد فناوری شرکت ال‌جی

 

سال‌ها است که ال‌جی الکترونیکس و دانشگاه Carnegie Mellon با مشارکت یکدیگر برنامه صدور گواهی‌نامه نرم‌افزار برای کارکنان ال‌جی را در دست اجرا دارند. امسال بیش از صد کارمند ال‌جی این برنامه را طی دوران شیوع بیماری کرونا به اتمام رسانده‌اند، و پس‌ازآن ال‌جی کارکنان و مقامات شرکت را به مراسم متاورسی فارغ‌التحصیلی آن‌ها دعوت نمود.

 

ال‌جی الکترونیکس و دانشگاه Carnegie Mellon,دفتر مرکزی ال‌جی و دانشگاه CMU

 

دانشجویان قادر به انتخاب یک آواتار شخصی و تعامل با سایر آواتارها در دنیای مجازی بودند و قبل از مراسم، دربازی‌ها و تورهای دفتر مرکزی ال‌جی و دانشگاه CMU شرکت کردند. سپس در سالن رویداد CMU آواتارهای دانشجویان حضور یافته و گواهی پایان دوره آموزشی را دریافت کردند. این فستیوال با یک مهمانی و آتش‌بازی مجازی به پایان رسید.

 

انتخاب یک آواتار شخصی,برنامه صدور گواهی‌نامه نرم‌افزار برای کارکنان ال‌جی

 

I.P. Park مدیر عامل و مدیر ارشد فناوری شرکت ال‌جی می گوید: "اولین مراسم فارغ التحصیلی متاورس ما فرصتی را برای کارمندانی که آموزش تخصصی نرم افزار را گذرانده اند فراهم کرد تا لذت یک کار خوب انجام شده را با یکدیگر به اشتراک بگذارند." 

تاکنون بیش از ۶۰۰ دانش آموز این دوره را به پایان رسانده و تا سال ۲۰۲۳ انتظار می‌رود که بیش از ۱۰۰۰ نیروی حرفه‌ای دیگر از آن فارغ‌التحصیل شوند.

 

خلق خاطرات فراموش نشدنی در Metaverse,شرکت ال‌جی الکترونیکس

 

بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دوره پس از اتمام برنامه، نقش های جدیدی را در ال‌جی همچون متخصصان هوش مصنوعی، معماران نرم‌افزار و کارشناسان امنیت نرم‌افزار را برعهده‌گرفته‌اند. ال‌جی برای تقویت تخصص نرم‌افزاری خود، علاوه بر دانشگاه کارنگی ملون، با دانشگاه‌های مشهور دیگری همچون New York University، University of Southern California، University of Toronto و Korea Advanced Institute of Science and Technology (KAIST) نیز همکاری دارد.

 

Matthew Bass مدیر دانشکده در Carnegie Mellon University می‌گوید فارغ‌التحصیلان امسال «واقعاً چشمگیر بودند. تیم‌ها فوق‌العاده سخت کارکردند و نتایج آن‌ها در اجرای پروژه‌ها بسیار فراتر از انتظارمان بود.»

 

دفتر مرکزی ال‌جی و دانشگاه CMU,فناوری های الجی

 

درباره ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و کالاهای مصرفی است که با نیروی کار گستره ۷۴ هزارنفری تقریباً در تمام کشورهای دنیا حضور دارد. ال‌جی از پنج شرکت تهویه مطبوع و لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی، ارتباطات موبایل، راهکارهای قطعات اتومبیل و راهکارهای تجاری تشکیل‌شده است. با فروش بین‌المللی ۵۳ میلیارد دلار آمریکا در سال ۲۰۱۹، ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشرو با دامنه وسیع محصولات از تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال‌ها، دستگاه‌های تهویه مطبوع تا ابزارهای موبایل، دیجیتال ساینیج و قطعات اتومبیل است. ال‌جی همچنین با برند اعلای LG SIGNATURE و برند پیشرفته LG ThinQ شناخته می‌شود که دربرگیرنده تکنولوژی هوش مصنوعی این شرکت هستند. برای اخبار بیشتر درباره ال‌جی به LGnewsroom.com مراجعه کنید.

 

روابط عمومی شرکت ال‌جی الکترونیکس در ایران: آقای کاوه مفتخری

 شماره تماس: 26205940

ایمیل: kaveh.moftakhari@lge.com

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024