بهترین عکس و ویدئو را با یازده حالت پیش فرض دوربین HUAWEI p30 pro ثبت کنید



دوربین HUAWEI p30 pro,کیفیت دوربین گوشی های هوآوی


بی‌شک دوربین گوشی‌های سری HUAWEI P30 هوآوی، جزء نقاط قوت آن محسوب می‌شود. دوربین  Huawei p30 Pro به عنوان پرچمدار این سری، از فناوری‌ها و قابلیت‌هایی برخوردار است که می‌تواند شما را در هر حالتی از عکس‌برداری با ویژگی‌های خاص خود همراهی کند تا بهترین عکس و ویدئو را ثبت کنید.


گوشی‌های سری HUAWEI P30 در دوربین نسبت به نسل قبل خود، پیشرفت چشم‌گیری کرده‌اند. به عنوان مثال Huawei p30 pro مجهز به دوربین چهارگانه شامل لنز 40 مگاپیکسلی واید، لنز 20 مگاپیکسلی اولترا واید با گشودگی دیافراگم f/2.2، لنز تله‌فتو با گشودگی دیافراگم f/3.4 و یک لنز Time of Flight برای تشخیص فاصله سوژه است.

گوشی‌های سری HUAWEI P30 از ماتریکس رنگی جدیدی با نام RYYB (قرمز، زرد، زرد، آبی) استفاده می‌کنند که جایگزین RGGB شده است. همچنین هوآوی موفق شده است در دوربین‌های جدید خود، مقدار ISO را تا 40 درصد افزایش دهد که منجر به ثبت تصاویر شفاف و واضح، حتی در کم‌نورترین مکان‌ها می‌شود.


گوشی پرچمدار  Huawei p30 pro در زمینه زوم نیز قدمی رو به جلو برداشته، این گوشی از زوم اپتیکال 5 برابری، زوم ترکیبی 10 برابری و زوم دیجیتال 50 برابری بهره می‌برد. همچنین این گوشی از لرزشگیر دوگانه (Dual OIS) استفاده می‌کند که به کمک هوش مصنوعی، ویدئوهایی بسیار نرم و روان را ثبت می‌کند.


با تمام این ویژگی‌ها، وقت آن رسیده تا به معرفی قابلیت‌ها و حالات مختلف تصویربرداری با این گوشی بپردازیم. در زیر به یازده حالت مختلف برای عکاسی و فیلمبرداری اشاره شده است.


1. ویدئوی دوگانه (Dual-View)
گوشی Huawei p30 pro به لطف لنز تله‌فتو و لنز اصلی واید خود، می‌تواند به ثبت همزمان ویدئو از سوژه اصلی و محیط اطراف آن بپردازد. به این ترتیب، نمای نزدیک و نمای وسیع از سوژه کنار یکدیگر در یک قاب ضبط می‌شوند.


فعال‌سازی: مسیر Camera > More > Dual-View را دنبال کنید. گوشی خود را بر روی سوژه متمرکز کنید و سپس دکمه ضبط را بزنید.

 

دوربین HUAWEI p30 pro,کیفیت دوربین گوشی های هوآوی

 
2. سوپر زوم (Super Zoom)
چنانچه بخواهید از یک سوژه در فاصله دور عکاسی کنید، قابلیت تله‌فتو به کمک شما خواهد آمد تا شما را به سوژه نزدیک‌تر کند.


فعال‌سازی: به مسیر Camera > Photo رفته و و از نوار زوم دیجیتال یا انگشتان خود برای بزرگ‌نمایی روی سوژه استفاده کنید. بعد از تنظیم قاب، روی سوژه کلیک کنید تا عملیات فوکوس انجام شود. سپس می‌توانید دکمه ثبت عکس را فشار دهید.


3. سوپر ماکرو (Super Macro)
اگر قصد دارید از نمای بسیار نزدیک عکاسی کنید، قابلیت سوپر ماکرو با بهره‌گیری از هوش مصنوعی هوآوی، در اختیار شماست. با این ویژگی می‌توانید تصاویر کلوزآپ بسیار زیبایی ثبت کنید.


فعال‌سازی: به Camera > Photo رفته و دوربین را به سوژه مورد نظر نزدیک کنید. در این حالت دست خود را ثابت نگه دارید. وقتی دوربین به سوژه اصلی بسیار نزدیک باشد، گوشی به صورت خودکار حالت سوپر ماکرو را فعال می‌کند.


4. قابلیت Silky Water
این قابلیت به شما امکان می‌دهد تا تصاویری نرم و ابریشمی از رودخانه‌ها و آبشارها ثبت کنید.


فعال‌سازی: مسیر Camera > More > Light Painting > Silky water را دنبال کرده و سپس گوشی خود را بر روی سوژه ثابت نگه دارید. بر روی دکمه شاتر کلیک کنید تا عملیات عکس برداری آغاز شود. بعد از ثبت عکس، می‌توانید پیش‌نمایشی از آن را ببینید.

 

دوربین HUAWEI p30 pro,کیفیت دوربین گوشی های هوآوی

 
5. عکس سیاه و سفید
گاهی اوقات عکس گرفتن به صورت سیاه و سفید جذابیت بیشتری به تصویر می‌دهد. حالت مونوکروم (تک‌رنگ) در گوشی‌های سری HUAWEI P30 به شما امکان می‌دهد تا بتوانید نور و سایه‌ها را بهتر و واقعی‌تر ثبت کنید.


فعال‌سازی: به Camera > More > Monochrome رفته و سپس دکمه شاتر را برای ثبت تصاویر سیاه و سفید فشار دهید.


6. حالت Wide Aperture
این حالت به شما می‌کند تا تصاویر زیبایی با تشخیص عمق میدان ثبت کنید. با انتخاب این حالت از عکاسی، پس‌زمینه تا حدی محو می‌شود و سوژه اصلی بهتر و بیشتر به چشم می‌آید.


فعال‌سازی: وارد دوربین شده و Aperture را انتخاب کنید. سپس برای تعیین نقطه کانونی، فاصله کانونی و سطح دیافراگم، صفحه نمایش را لمس کرده و برای ثبت عکس، دکمه شاتر را بزنید.


7. حالت پرتره (Portrait Mode)
حالت پرتره به زیباسازی چهره و محو کردن پس‌زمینه کمک شایانی می‌کند.
فعال‌سازی: مسیر Camera > Portrait را دنبال کرده و سپس از همین طریق جلوه‌های Blurred و Beauty را انتخاب کنید.

 

دوربین HUAWEI p30 pro,کیفیت دوربین گوشی های هوآوی

 
8. حالت HDR
این قابلیت به شما کمک می‌کند تا اثر نور و سایه را در عکس بیشتر نمایان کنید. به همین خاطر عکس‌ها با جزئیات واضح‌تری ثبت می‌شوند. با فعال کردن این حالت، دوربین از نوردهی‌های مختلف استفاده کرده و با ثبت سریع چند عکس، آن‌ها را با یکدیگر ترکیب می‌کند. در نتیجه تصاویری با جزئیات مشخص در مناطق روشن و نیمه‌روشن عکس است.
فعال‌سازی: به مسیر Camera > More > HDR رفته و سپس گوشی خود را ثابت نگه دارید و دکمه شاتر را برای ثبت عکس لمس کنید.


9. حالت سلفی
گوشی Huawei p30 pro به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز است که می‌تواند تصاویری با کیفیت بسیار بالا ثبت کند.


فعال‌سازی: دوربین گوشی را باز کرده و سپس روی نماد دوربین کوچک در قسمت راست شاتر کلیک کنید. اکنون حالت‌های مختلفی برای عکس سلفی در اختیار شماست که با توجه به شرایط خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.
 

دوربین HUAWEI p30 pro,کیفیت دوربین گوشی های هوآوی

 
10. حالت عکاسی در شب (Night Shot)
حالت شبانه نسبت به حالت‌های استاندارد عکاسی، سعی می‌کند محدودیت‌های نوری را کنار بزند تا بتواند در نور کم، عکس‌هایی واضح و با جزئیات بالا ثبت کند.


فعال‌سازی: هنگامی که داخل دوربین هستید، گزینه Night را انتخاب کنید و برای ثبت عکس، شاتر را بزنید. در این حالت گوشی چند عکس گرفته و آن‌ها را ترکیب می‌کند تا تصویر نهایی به دست آید.


11. حالت ماه (Moon Mode)
این حالت به شما کمک می‌کند تا بهترین تصویر ممکن را از ماه با جزئیات بالا ثبت کنید. توجه داشته باشید که برای تشخیص صحیح این حالت، باید گزینه Master AI را از نوار ابزار بالای صفحه فعال کنید.

 

دوربین HUAWEI p30 pro,کیفیت دوربین گوشی های هوآوی

 
فعال‌سازی: وارد دوربین شوید و با کشیدن انگشت‌های خود بر روی صفحه، روی ماه زوم 10 برابری (یا بیشتر) کنید. در این حالت گوشی به شکل خودکار Moon Mode را پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید تصاویری شفاف و واضح از ماه بگیرید.

با وجود این تنظیمات می‌توانید با کیفیت مشابه دوربین های DSLR از سوژه‌های خود عکس‌برداری کنید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------