بهترین استراتژی ها برای موفقیت در اینستاگرام



خرید فالوو

خرید فالوو

 

خرید فالوور

خرید ویو

خرید بازدید

خرید لایک

ویو

 

در حالی که در اینستاگرام بیش از 800 میلیون اکانت فعال ماهانه وجود دارد، هنوز هم می توانید در اینستاگرام به موفقیت دست یابید. اما برای این کار صبر و تلاش مداوم مورد نیاز است. در وهله اول باید در این فکر باشید که نسبت به دیگران متمایز فکر کنید و دنبال کنندگان هدفمندی را بدست آورید. شاید راهکار و روش موفقیت را ندانید، نگران نباشید ما در این مطلب راهکارها و استراتژی های جالب توجهی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید حساب شخصی خود را به یک حساب تجاری موفق در اینستاگرام تبدیل کنید.

 

چگونه در اینستاگرام موفق شویم؟

بیوگرافی کاملی از خود ارائه دهید:

قبل از هر چیزی، ابتدا از جذاب بودن بیو اینستاگرام خود مطمئن شوید. شما باید این توانایی را داشته باشید که به مخاطب خود در قالب بیو این را برسانید که چه کسی هستید، چه کار می کنید و در کل از یک کال تو اکشن مناسب استفاده کنید.

 

واقعیت امر این است که بیو برای موفقیت در اینستاگرام بسیار ضروری است. اگر مخاطبان شما برای آنچه که شما ارائه می دهید علاقه مند نباشند، شما را دنبال نخواهند کرد. صادقانه در یک جمله کوتاه خلاصه کنیم که در ابتدای راه شکست خواهید خورد.

 

حال از خود می پرسید بیو اینستاگرام چیست؟

بیو ایسنتاگرام در واقع بخش متنی پروفایل شما را شامل می شود که در بخش پایینی لوگوی شما قرار دارد. در بیو می توانید در 150 کاراکتر متن، ایموجی، هشتگ، و اطلاعات تماس خود را قرار دهید. به عبارت دیگر تنها چند خط فرصت دارید تا به فالوورها، خود را بشناسانید. در این چند خط شخصیت شما توضیح داده خواهد شد.

 

محتوای جالبی تولید کنید

بعد از اینکه یک بیو در اینستاگرام ایجاد کردید، وقت آن رسیده است که به فکر ایجاد یک محتوای کاربر پسند باشید.

اگر یک محتوای خسته کننده با کیفیت پایین ایجاد کنید و جذابیتی برای کاربران نداشته یاشد انتظار موفقیت در این پلتفرم بعید است. با وجود اینکه اینستاگرام مختص محتوا ایجاد شده است اما هر محتوایی نمی تواند شما را به موفقیت برساند. 

 

هر محتوا علاوه بر جذاب بودن باید کیفیت بالایی نیز داشته باشد. باید استراتژی محتوایی خود را برنامه ریزی کنید. در واقع در بعد رسانه خود را جای دهید. فرقی ندارد محتوا تصویری و یا ویدیویی باشد در کل باید آنچه را که می سازید به قدری جذاب باشد که مخاطب علاقه مند به پیگیری شما شود.

 

ابزارهای زیادی در وب و یا فروشگاه های مختص برنامه وجود دارد که به شما در ایجاد محتوای چشمگیر کمک می کند. 

 

به طور منظم پست بگذارید

بعد از اینکه محتوا ایجاد کردید وقت آن رسیده است که به طور مرتب پست بگذارید. این بدان معناست که شما به مخاطبانتان بگویید که فعال هستید. در حالت ایده‌آل در روز باید یک پست بگذارید. البته اگر بتوانید در روز بیش از یک پست بگذارید این نشان دهنده آن است که علاقه بیشتری به تعامل با مخاطبانتان دارید. اما بیاد داشته باشید که پست گذاری بیش از حد باعث خستگی کاربران می شود.

 

اگر محتواهای ویدیویی تولید می کنید و امکان بارگذاری روزانه پست را ندارید یک جدول زمان بندی دقیقی را برای خود انتخاب کنید.

باید توجه داشته باشید که این شامل استوری های ایسنتاگرام هم می شود. در کل شما باید از فرصتی که در طول روز در اختیار دارید بیشترین استفاده را بکنید. همچنین می توانید از استورهای خود برای تبلیغ درباره پست جدیدی که گذاشته اید استفاده نماید.

 

هشتگ های برتر را شناسایی کنید

 تجربه نشان داده است که کسب و کارهای بسیار زیادی در بستر اینستاگرام اشتباهات کوچکی را انجام داده اند که شانس موفقیت آنها را به میزان زیادی تحت تاثیر قرار داده و باعث شکست آنها شده است.

این اشتباهات می تواند هر چیزی باشد، از عدم استفاده از هشتگ گرفته تا دسته ای از هشتگ های نامرتبط و بدون شرح.

 

هنگام اشتراک گذاری محتوا در بستر ایسنتاگرام، استفاده از هشتگ های این پلتفرم بسیار مهم است و میزان دستیابی به موفقیت، مشارکت و رشد حداکثری تعداد مخاطبان شما کمک شایانی می کند. سعی کنید در تمام محتواهایی که در پلتفرم به اشتراک می گذارید از تمام 30 هشتگ استفاده کنید.

 

همچنین تحقیقاتی عملی درباره پیدا کردن کلمات کلیدی انجام دهید تا بهترین هشتگ ها را پیدا کنید تا از این طریق بتوانید شانس حضور خود را در 9 پست برتر تقویت کنید.

به یاد داشته باشید که تحقیق در مورد کلمات کلیدی هشتگ اینستاگرام بسیار مهم است. اگر آن را به درستی عملیاتی کنید در مدت بسیار کوتاهی پس از پست کردن، مخاطبان زیادی پیدا خواهید کرد. حتی ممکن است در صفحه اکسپلور نیز حضور داشته باشید.

 

از استوری های اینستاگرام استفاده کنید

از استورهای ایسنتاگرام به روش های مختلفی می توانید استفاده کنید. این ویژگی منحصر به فرد در این پلتفرم، به خصوص زمانی که بیش از 10 هزار فالوور دارید  به شما این امکان را می دهد شروع به اضافه کردن هایپرلینک در استوری کنید. این روش تاثیر بسزایی در افزایش ترافیک و رونق تجارت شما خواهد داشت.

 

همچنین در استوری های اینستاگرام کمپین نظرسنجی ایجاد کنید تا اطلاعات خاصی درباره فالوورهای خود بدست آورید. به عنوان مثال چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند. این استراتژی می تواند در ایجاد پست جدید به شما کمک شایانی بکند. همچنین تعامل شما با مخاطبانتان را هم افزایش خواهد داد.

 

از نکات برجسته اینستاگرام نهایت استفاده را بکنید

بهره گیری از به روزرسانی های اخیر اینستاگرام قابلیت های جدیدی را برای نمایش نکات برجسته استوری و پروفایل ارائه می دهد. همچنین می توانید از این قابلیت ها به عنوان یک روش عالی برای افزایش ترافیک سایت خود استفاده کنید و یا اینکه از آنها برای تشویق مخاطبانتان به دنبال کردن شما در شبکه های اجتماعی دیگر استفاده نمایید.

 

اگر قصد دارید ویژگی های برجسته محصول خود را معرفی کنید و یا برای خرید مستقیم محصول یا خدمات خود لینک ایجاد نمایید؛ به هر حال نحوه استفاده از قابلیت های جدید به ذهن خلاق شما بستگی دارد.

 

با اینفلوئنسرها همکاری داشته باشید.

 اگر چنین روشی به درستی انجام شود و تبلیغ متقابل صورت گیرد در موفقیت شما در اینستاگرام کمک شایانی خواهد کرد. می توانید از سایر حساب های اجتماعی خود برای رشد در اینستاگرام استفاده کنید.

 

سعی کنید به روزرسانی های اینستاگرام را در فیس بوک و یا توئیتر به اشتراک بگذارید. حتی آپلودهای خود را در وب سایت خود به نمایش بگذارید. البته چنین امری زمانی ممکن خواهد بود که در چنین شبکه هایی عضو باشید و یا وب سایتی در اختیار داشته باشید.

 

در اینستاگرام لایو بگذارید

لایو در اینستاگرام می تواند همراه با تعامل، تعداد زیادی مخاطب جدید را برای شما به دنبال داشته باشد. به خصوص اگر در لایو خود درباره ارزشی بحث کنید و آن را در کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید، این امر می تواند روند موفقیت شما را بسیار سرعت ببخشد.

اگر از قبل با استفاده از هشتگ در استوریها و پست های خود آن را تبلیغ کنید به احتمال زیاد تعداد زیادی دنبال کننده جدید جمع آوری خواهید کرد که می خواهند ببینند چه چیزی جدیدی ارائه می دهید.

 

پاسخ دنبال کنندگان و مخاطبان هدف را بدهید

موفقیت شما در اینستاگرام به نحوه تعامل شما با مخاطبانتان بستگی دارد. اگر نشان دهید که یک انسان واقعی در پشت آن پروفایل وجود دارد و به طور منظم به نظرات و پیام های مخاطبان پاسخ می دهد، نرخ تعامل و در نتیجه نرخ تبدیل شما افزایش خواهد یافت.

گذاشتن چند لایک، کامنت و دنبال کردن مخاطبانتان به ایجاد روابط مثبت و سالم کمک می کند و میزان اعتماد میان شما و فالوورهایتان را افزایش می دهد.

 

افزایش فالوور و بالا بودن تعداد فالوورها یکی از قطعی ترین روش هایی است که می تواند به دیده شدن بیشتر شما در اینستاگرام منجر شود. روش های مختلفی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد که قطعا استفاده از آنها در کنار خرید فالوور می تواند موفقیت شما را در این فضای پر رقایت تضمین کند. 

 

خرید بازدید

خرید بازدید

 

در سال های اخیر و با افزایش کاربران اینستاگرام سایت های زیادی برای ارائه خدمات اینستاگرام ایجاد شده اند تا راه برای موفقیت کاربران این پلتفرم تسهیل کنند. کافه فالوور یکی از وب سایت های معتبر در این زمینه است که به عنوان یک برند موفق توانسته مسیر رشد بسیاری از حساب های اینستاگرامی را هموار سازد. شما نیز می توانید با مراجعه به این سایت و خرید لایک، خرید بازدید فوری، خرید فالوور ارزان، خرید فالوور ایرانی و خرید کامنت موفقیت خود در اینستاگرام را تضمین کنید.

 

خرید ویو

خرید ویو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024