تکنولوژی به کمک افراد تنبل می آید!



تکنولوژی به کمک افراد تنبل می آید!
این مچ بند هوشمند، قادر است تا به طور همزمان پاسخگویی به تلفن همراه، استفاده از کنترل های تلویزیون، فعال سازی ریموت های درب و دزدگیر ماشین و بسیاری دیگر از وسایل الکترونیکی موجود در منزل و یا محل کار شما را برایتان مهیا کند.
زندگی با طعم تکنولوژی اگر چه مزایای فراوانی دارد، اما دشواری هایش هم در کنار مزایا همچنین پابرجاست.
وقتی کمی به عقب برگردیم و زندگی امروزمان را با جوانی پدر و مادرهایمان هم مقایسه کنیم، می بینیم به رغم تنوع و آسایش که این تکنولوژی برای ما پدید آورده، اما خود موجب گرفتاری و یسردرگمی می شود.
کافیست نگاهی به دور و برتان بیاندازید تا خودتان مشاهده کنید که ما روزانه با چه تعداد وسایل الکترونیکی در ارتباط هستیم.موبایل،تلفن، کنترل های تلویزیون، کنترلگرهای ضیط صوت، دزدگیر ماشین، ریموت درب، آیفون درب باز کن، ...
قطعاً تعدا این وسایل از مواردی که ذکر شد، بیشتر بوده ولی چاره چیست،؟!
احتمالاً دانشمندان خلاق پیشتر از ما به فکر رهایی از این دردسرهای همیشگی افتاده اند.ساخت حسگری کاربردی، می تواند گره گشای این معظل مدیریت استفاده از این وسایل باشند.
به تازگی محققین دانشگاه نیوکاسل و مرکز تحقیقات مایکروسافت کمبریج مچ بندی ساخته اند که مجهز به سنسورهای هوشمند بوده و با حرکات دست کار می کنند.
این مچ بند هوشمند، قادر است تا به طور همزمان پاسخگویی به تلفن همراه، استفاده از کنترل های تلویزیون، فعال سازی ریموت های درب  و دزدگیر ماشین و بسیاری دیگر از وسایل الکترونیکی موجود در منزل و یا محل کار شما را برایتان مهیا کند.
در ساخت این مچ بند، دوربینی تعبیه شده که حرکات دست شما را ثبت کرده و در صورت همهنگ بودن با طول موج تعیین شده به فرمان شما عمل خواهد کرد.
اگر از جهت امنیت این دستگاه فوق العاده که البته به "مچ بند تنبلها" مشهور شده هم بپرسید، آنها فکر همه چیز را کرده اند.کافیست شما اراده کنید تا سنسور هوشمند شما برای ساعاتی یا دقایقی غیر فعال شود.حتی می توانید یکی از کنترلگر ها را از کار انداته تا مثلاً خدایی ناکرده به اشتباه دزدگیر ماشینتان فعال نشود ...

تکنولوژی,وسایل الکترونیکی

تکنولوژی,وسایل الکترونیکی

تکنولوژی,وسایل الکترونیکی

تکنولوژی,وسایل الکترونیکی

منبع:روزگارنو

 

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------