اختراع سی دلاری ضد اختلال خواب



 اخبار علمی ,خبرهای علمی, ضد اختلال خواب
یکی از اختلال های مهم خواب، خواب همراه با حرکات سریع چشم است که کیفیت استراحت انسان را کاهش می دهد، ولی اختراع یک نقاب خواب این مشکل را تا حدی برطرف می کند. 

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، اختلال خواب همراه با حرکت سریع چشم در وضعیتی رخ می دهد که در آن بدن در حالت خواب عمیق به‌ سر می‌برد ولی واکنش مغز در حالت بیداری است.

 

در این وضعیت، حرکات بسیار سریع چشم در دوره‌های ۱۰ تا ۲۰ ثانیه‌ای به وجود می‌آید، ضربان قلب تندتر می‌شود و میزان سوخت و ساز مغز به حد زمان بیداری می‌رسد. افزون بر این، در خلال این اختلال خواب که به آر یی ام شهرت دارد، فرد تقریبا به طور کامل فلج می‌شود. 

 

یکی از روش های مقابله با این نوع اختلال خواب، جلوگیری از رسیدن هرگونه نور به چشم هاست و لذا افراد مبتلا به آؤ یی ام باید در محیط هایی کاملا تاریک و بی سروصدا بخوابند. برای کمک به ایجاد چنین شرایطی یک نقاب خواب ۳۰ دلاری تولید شده است.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی, ضد اختلال خواب

این نقاب که Manta Sleep Mask V2 نام دارد، با جلوگیری از رسیدن هرگونه نور به چشم و مسدود کردن کامل چشم ها اختلال مذکور را برطرف می‌کند. نقاب یادشده سبک و منعطف بوده و فشاری به چشم ها وارد نمی کند. نقاب یادشده با توجه به لبه های نرم و منعطفی که دارد به راحتی بر روی چشم قرار می گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------