جلوگیری از خودکشی با هوش مصنوعی



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,خودکشی
محققان استرالیایی با هدف پیش بینی دقیق‌تر احتمال خودکشی افراد، سیستمی را بر مبنای هوش مصنوعی به منظور بررسی این پدیده ابداع کرده اند. 

به گزارش مهر به نقل از زددی نت، دولت استرالیا بودجه‌ای ۱.۲ میلیون دلاری را به این طرح اختصاص داده و قرار است گوگل نیز در این زمینه با محققان استرالیایی همکاری کند.

 

این سیستم هوش مصنوعی با بررسی و دریافت داده‌هایی که از افراد خودکشی کرده و جابجاشده با آمبولانس‌های مختلف جمع آوری می‌کند، دانش خود را در حوزه‌هایی همچون تلاش برای خودکشی، شکل گیری ایده خودکشی و صدمه به خود بدون نیت خودکشی ارتقا می بخشد.

 

داده‌های بالینی جمع آوری شده در آمبولانس‌ها از بیماران و به خصوص افراد مشکوک به تلاش برای خودکشی می‌تواند به متخصصان و پزشکان کمک کند تا اشخاص دیگری که قصد چنین اقداماتی را دارند، با دقت بالاتری شناسایی کنند. آنها در معاینات و بررسی‌های خود می‌توانند از این داده‌ها برای پیش بینی احتمال خودکشی افراد مختلف استفاده کنند.

 

سیستم هوش مصنوعی شناسایی خودکشی، کار پردازش دو سوم داده‌های مورد نیاز در این حوزه را انجام می‌دهد و بررسی یک سوم داده‌های ضروری نیز توسط پزشکان و متخصصان انجام می‌شود. نتیجه استفاده از این روش صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه‌های درمانی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------