مردی به خاطر ازدواج با عروسک جنسی دستگیر شد



ازدواج با عروس جنسی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

زرنی آنگ ۲۶ ساله، به تن عروسک های جنسی بسیار طبیعی، لباس سنتی پوشاند و در عروسی عجیب و غریبی در معبد شوداگون یانگون – مقدس ترین مکان بودایی های میانمار، با آنها ازدواج کرد.

 

زارنی آنگ، این عروسک های جنسی را با لباس سنتی و تاج پوشاند و آن‌ها را برای عروسی عجیب و غریبی در ۲۲ اکتبر به پاگودای شوداگون یانگون برد. او که رهبر یک فرقه است، با هفت نفر دیگر بود که ماموران امنیتی آنها را متوقف کردند. پس از آن، آنها یک مراسم خیمه شب بازی در پارکینگ محوطه برای اجرای مراسم برپا کردند.

 

ازدواج با عروس جنسی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

آنها مراسم مذهبی خود را در حالی برگزار کردند که تماشاگران کنجکاو به تماشا ایستاده و سبدهایی از گل و میوه را به عنوان هدیه عروسی دو عروسک ۱.۶۷ متری هدیه می‌دادند. مقامات وزارت امور دینی و فرهنگ برمه در بیانیه ای اعلام کردند: «ما علیه زارنی آنگ و این گروه به اتهام افترا به دین بودایی پرونده تشکیل داده ایم.»

 

ازدواج با عروس جنسی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

گروه زرنی حدود ساعت ۷ صبح با یک ماشین تویوتا آلفارد مشکی رنگ با دو عروسک بزرگ وارد شدند. طبق گزارشات، هر دو عروسک از چین خریداری شده‌اند و حدود قدشان ۱.۶۷ متر است، با موهای قهوه‌ای، چشم‌های قهوه‌ای و از اسکلت EVO که در فاکتور خرید توضیح داده شده است.

 

به گفته سازندگان، اسکلت EVO پیشرفته‌ و بسیار انعطاف‌پذیر است چنانکه باعث می شود عروسک ها بتوانند مانند یک انسان واقعی ژست بگیرند. مقامات وزارت امور دینی و فرهنگ برمه افزودند که این گروه همچنین عروسک کوچکی را با خود آورده بودند که طبق گزارش ها حدود ۱۸ سانت قد داشت.

 

یکی از کارکنان ناشناس که گفته می شود به گروه اجازه داده است که در پارکینگ مراسمشان را انجام دهند نیز مورد بازجویی قرار خواهد گرفت. همراهان زرنی نیز در جریان تحقیقات در بازداشت پلیس قرار خواهند گرفت.

 

ازدواج با عروس جنسی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

 

روزیاتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------