«دانمارک» کشوری که به مردمش، چگونه خوشبخت زیستن را می‌آموزد



اخبار,اخبار گوناگون,دانمارک

دانمارک موزه خوشبختی در مرکز کپنهاگ را افتتاح کرده است که در نوع خود بی‌نظیر است و در کشوری که لقب خوشحال‌ترین کشور دنیا را از آن خود دارد، نمادی از شادی آرام و پایدار است. میک وکینگ، بنیانگذار موزه، که همچنین مؤسسه تحقیقات سعادت را اداره می کند گفت: یک راهنما بازدید کنندگان موزه را هنگام یادگیری در مورد زوایای مختلف شادی، از جمله تاریخ خوشبختی، سیاست خوشبختی و علم خوشبختی همراهی می‌کند.

اخبار,اخبار گوناگون,دانمارک

 

در سالن‌های موزه اطلاعات روی تابلوهای بزرگ و رنگارنگ آویزان شده و روی دیوارهای سفید به نمایش گذاشته شده‌است و از طریق آن می‌توان همه چیز راجع به تئوری خوشبختی در بعد اقتصادی یا حتی از نظر شیمیایی آن با هزینه ورودی ۹۵ کرون دانمارکی (حدود ۱۳ یورو) یاد گرفت. از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود توضیحات خود را در مورد خوشبختی روی تکه كوچک كاغذی كه در نزدیكی صد ورقه دیگر روی دیوار قرار داده شده است، بنویسند. در سال ۲۰۲۰ برای دومین سال پیاپی دانمارک پس از فنلاند در گزارش خوشبختی جهانی که سالانه از سال ۲۰۱۲ توسط سازمان ملل صادر می‌شود، در رده دوم قرار گرفت.

 

این پادشاهی مانند کشورهای اسکاندیناوی همسایه خود، با جمعیت ۵.۸ میلیون نفری از کیفیت زندگی استثنایی با درجه امنیت بالا و مدیریت عمومی در بین بهترین‌های جهان برخوردار است.

اخبار,اخبار گوناگون,دانمارک

 

تابناک باتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------