اقدام جنجالی سلطان خالکوبی جهان



سلطان خالکوبی جهان،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

کریس دنزل بیش از ۶۰۰ خالکوبی دارد که ۹۵ درصد از پوست تنش را پوشانده است، اما او تازه زمانی شروع به تتوی بدنش کرد که دخترش با یک بیماری نادر و دردناک متولد شد.

 

مردی که بیش از هر کسی در کشور ایرلند خالکوبی دارد، اثر هنری جدیدی به پوست خود اضافه کرده که در آن دوقلوهای بحث برانگیز کری (Kray) به تصویر کشیده شده‌اند.

 

کریس دنزل که با عنوان پرتتوترین مرد ایرلند نیز شناخته می‌شود، بیش از ۶۰۰ خالکوبی روی بدن خود دارد تا بتواند با مشکلات سلامت دخترش کنار بیاید. جسیکای شش ساله از بدو تولد از سندرم اهلرز-دنلوس، بیماری نادری که بر بافت‌های همبند اثر می‌گذارد رنج می‌برد.

 

حالا پدر جسیکا یک خالکوبی دیگر به بدن پر از خالکوبی اش اضافه کرده: رونی و رجی کری، گنگسترهای دوقلویی که در دهه ۵۰ و ۶۰ شرق لندن را به وحشت انداخته بودند.

 

سلطان خالکوبی جهان،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون

این خالکوبی بحث برانگیز در کنار پرتره ای از دخترش جسیکا در پشت او قرار گرفته است. او در توضیح این حرکت می‌گوید: «برادران کری دو طرف او هستند و انگار از او مراقبت می‌کنند. می‌دانم که آنها خوش نام نبودند اما بسیار وفادار بودند. بیشتر برایم نشانه‌ای از حمایت و محافظت است.»

 

تنها پنج درصد از پوست کریس بدون خالکوبی باقی مانده، اما او پیش از آنکه پدر شود حتی یک تتو هم روی بدنش نداشت. زمانی که جسیکا در حال مبارزه با بیماری اش در بیمارستان بستری بود، کریس دریافت که خالکوبی راهی برای مقابله و کنار آمدن با این درد برایش فراهم می‌کند.

 

او می‌گوید: «دیدن دخترم در بیمارستان با آن همه لوله و دستگاهی که به او وصل بود بیشتر از حد توانم بود.»

 

این پدر فداکار عهد کرد که اگر این خالکوبی ها برای فرزندانش مشکلی ایجاد کند، آنها را پاک خواهد کرد، اما می‌گوید این‌طور نیست و جسیکا عاشق بدن پدرش است و دوستان مدرسه‌اش کریس را «پدر باحال با تتو» صدا می‌زنند.

 

او که اخیرا صاحب یک دختر دیگر شده امیدوار است که با خالکوبی هایش بتواند به فرزندانش نشان دهد که هر چیزی ممکن است. کریس می‌گوید: «بعد از همه چیزهایی که جسیکا از سر گذرانده دیگر هیچ چیز نمی‌تواند سر راهش قرار بگیرد. می‌خواهم این‌طور فکر کند که «این که برایم چیزی نیست» و این پیام من است.»

 

کریس اضافه می‌کند: «این قضیه مربوط به من نیست، بلکه درباره آگاهی بخشی به جامعه از وضعیت نادر دخترم است.»

 

روزیاتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------