4 ترفند برای انتخاب لباس متناسب با فرم اندام شما



انتخاب لباس متناسب با فرم اندام, ترفندهایی برای انتخاب لباس متناسب با فرم بدن,نکاتی برای انتخاب لباس با فرم بدن

ترفندهایی برای انتخاب لباس متناسب با فرم اندام شما

 

همیشه انتخاب لباس برای خانم ها و آقایان یکی از چالش هایی است که باید بر اساس اندام، فرم آن، رنگ پوست و دیگر آیتم ها انتخاب شود. علاوه بر ست کردن رنگ و مدل لباس گزینه دیگری که مهم است فرم بدن شما است.

 

در واقع شما برای انتخاب لباس خود در ابتدا باید بدانید که اندام شما در کدام 4 گروه از فرم هیکل قرار دارد. اینکه اندام شما گلابی شکل، ساعت شنی، سیبی شکل و یا مستطیلی است می تواند کمک زیادی به انتخاب لباس شما بکند. علاوه بر این باید دقت کنید که که هر فردی اندام منحصر به فرد خود را دارد و ممکن است در هیچ یک از این گروه ها قرار نداشته باشد. پس باید خودتان بدن خود را کشف کرده و متناسب با آن اقدام به انتخاب لباس کنید. ما در ادامه به چند نکته در این زمینه اشاره می کنیم. پس با ما همراه شوید.

 

1. انتخاب لباس متناسب با اندام ساعت شنی

بهترین لباس های متناسب با فرم بدن,نکته هایی برای انتخاب لباس متناسب با فرم بدن,انتخاب لباس متناسب با فرم اندام

راهنمای انتخاب لباس برای اندام ساعت شنی

 

برای انتخاب لباس متناسب با  اندام ساعت شنی باید انحناهای موجود در بدن خودتان را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید،‌ زیرا  فرم اندام شما بی‌نقص است. دور کمر زیبایی دارید و بقیه اندام ها نیز زیبا جلوه می کنند. بنابراین باید لباس ‌هایی بپوشید که بر دور کمر شما تاکید دارند. برای مثال انتخاب لباس های کمربند دار برای این افراد بسیار جذاب خواهد بود.

 

در این زمینه می توانید از نمایندگی پوشاک جامه پوش آرا jpa و فروشگاه متعدد این برند در سراسر کشور استفاده کنید. قیمت محصولات این برند در خرید اینترنتی پوشاک جامه آرا به دلیل برخورداری از جشنواره ها بسیار به صرفه تر خواهد بود. محصولات این برند به دلیل داخلی بودن کیفیت بالا و قیمتی مناسب دارد. لباس های یقه هفت برای این اندام مناسب است که در برند جامه آرا به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید.

 

2. انتخاب لباس مناسب اندام ورزشی (مستطیلی)

برای انتخاب لباس متناسب با اندام مستطیلی یا ورزشی باید تلاش کنید تا در بدن خود انحنا به وجود بیاورید. زیرا در بدن مستطیلی معمولا انحنای خاصی وجود ندارد و همه اندام ها معمولا در یک اندازه هستند. شما برای این کار می توانید پاهای خود را بلندتر نشان دهید. نکته مهم در این گونه از بدن ها آن است که شما باید تعادل بین بالا تنه و پایین تنه را به همراه سایر انحنا‌های اندام خود ایجاد کنید. برای مثال اگر پیراهن گشادی پوشیدید، باید شلوار تنگی بپوشید یا بر عکس. 

 

در این دسته از فرم بدن باید از پوشیدن لباس های پسرانه و سویشرت های گشاد و بگی خودداری کنید و سعی کنید تا جایی که می شود ست لباس دخترانه بپوشید. می توانید از ست لباس زن و مرد هم کمک بگیرید.

علاوه بر این، بهتر است دامن های کوتاه و لگ های رنگ روشن بپوشید تا پاهایتان زیبا تر دیده شوند.

 

3. انتخاب لباس مناسب اندام سیبی شکل

انتخاب لباس مناسب اندام سیبی شکل,انتخاب لباس مناسب اندام گلابی شکل,شلوارهای مناسب اندام گلابی شکل

روش انتخاب لباس مناسب اندام سیبی شکل

 

در این دسته از اندام ها شما باید تلاش کنید تا دور کمر خود را کوچک تر نشان دهید. زیرا در این بدن ها قسمت کمر پهن بوده و شانه ها در مقایسه با دور باسن پهن تر هستند. همچنین می توانید بر پاهای خود تمرکز کنید و خود را کشیده تر نشان دهید. برای این منظور می توانید از انواع لگ و شلوارهای جذب برند (مردانه، زنانه، بچه گانه) ال سی وایکیکی استفاده کنید. خرید آنلاین از پوشاک برند ال سی وایکیکی هم به لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود زیرا این برند ترک بوده و در فروش اینترنتی از حراج هایی برخوردار می شود. 

 

در این نوع از اندام ها از بستن کمربند خود داری کنید. اینکار باعث می شود منحنی ها و قسمت هایی از بدنتان که نمی خواهید بیشتر معلوم شوند و به چشم بیایند مانند شکم و پهلو ها. علاوه بر این بهتر است ست لباس و تاپی را انتخاب کنید که قسمت بالا تنه آن تیره رنگ است. برای اینکه بین بالا تنه درشت و پایین تنه باریکتان تعادل برقرار کنید هم می توانید از شلوار های دم پا گشاد استفاده کنید. در این نوع از فرم بدن ها شما  با پوشیدن ست لباس آستین بلند می توانید توجه افراد را از بالا تنه و شانه های خود پرت کنید.

 

4. انتخاب لباس مناسب اندام گلابی شکل

برای انتخاب لباس متناسب با اندام گلابی شکل باید تلاش کنید تا پایین تنه بدن خود را کوچک نشان دهید زیرا در این اندام ها معمولا قسمت باسن نسبت به شانه ها عریض تر است. پس باید این قسمت را کوچک نشان دهید. از سوی دیگر باید بر روی شانه ها و در مجموع بالا تنه خود تمرکز بیشتری داشته باشید. شلوار ها و لگ هایی را نپوشید که پاهایتان را لاغر و باریک نشان دهد. شلوار های راسته و کمی کوتاه را با کفش پاشنه بلند بپوشید. زیرا شلوارهای کوتاه پاهای شما را لاغرتر نشان می دهد.

 

نویسنده: وحیده امینی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024