مقایسه برترین برندهای خردکن و سرخ کن 2024



مقایسه برترین برندهای خردکن و سرخ کن 2024
سرخ کن بدون روغن و خردکن برقی از ابزارهای ضروری آشپزخانه هستند در این مقاله به مقایسه برترین برندهای خردکن و سرخ کن 2024 می پردازیم.

ابزارهای آشپزخانه 

آشپزخانه قلب هر خانه ای است. اهمیت دادن به نحوه چیدمان و وسایل موجود در آن بسیار ضروریست . برای عملکرد بهتر قلب هر خانه احتیاج به ابزاری داریم تا بتواند کارها را آسان نماید. پیشرفت تکنولوژی و استفاده از آن ها در ابزارهای خانه تاثیر بسزایی در بهبود نحوه زندگی داشته است. با به کار گیری آن ها دیگر نیازی نیست زمان بسیاری را صرف کارهای خانه نمایید. یکی از کاربردی ترین این ابزارها خردکن های برقی می باشند که می توانند در آماده سازی مواد اولیه پخت و پز بسیار مفید واقع شوند.یک ابزار فوق العاده دیگر در کنار خردکن ها که می تواند مواد غذایی را برای شما به صورت کاملا سالم و حرفه ای بپزد سرخ کن بدون روغن است. داشتن یک سرخ کن بدون روغن برای هر خانه ای که به سلامتی اهمیت میدهد لازم است در این مقاله به مقایسه برترین برندهای خردکن و سرخ کن 2024 می پردازیم.

 

خردکن سیلور کرست آلمان

خردکن سیلور کرست در فروشگاه مدرن کالا بالاترین رضایت مشتری را در یک سال اخیر به خود اختصاص داده است. یکی از دلایل محبوبیت آن قیمت مناسب و اقتصادی آن می باشد. این محصول فوق العاده دارای یک مخزن پیرکس به ظرفیت 3/8 لیتر است . توان آن 3000 وات است که در مقایسه با خردکن های مشابه از قطعات بسیار قوی ساخته شده و توانایی خرد کردن انواع گوشت ، مرغ ، صیفی جات و سبزیجات را دارد. برای خردکن سیلور کرست تیغه هایی از جنس تیتانیوم و ضد زنگ طراحی شده است که بسیار تیز و برنده می باشند.

 

خردکن سیلور کرست آلمان

 

چرا از برند سیلور کرست خرید کنیم؟

این تولید کننده ی آلمانی از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برای ساخت محصولات خود استفاده می کند . همین موضوع باعث شده است که توانایی رقابت با بهترین برندهای بازار را داشته باشد. همچنین با توجه به قیمت اقتصادی و کاربردی بودن محصولات تولیدی آن توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. یکی دیگر از تولیدات این برند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت سرخ کن بدون روغن میباشد. در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

 

سرخ کن سیلور کرست

سرخ کن سیلور کرست در فروشگاه مدرن کالا طرفداران خاص خود را دارد.در صدر جدول پر فروش ترین ها قرار دارد و یکی از بهترین و با کیفیت ترین سرخ کن های بدون روغن در بازار لوازم خانگی ایران محسوب می شود.سرخ کن سیلور کرست با ظرفیت 8 لیتری خود توانایی پخت هزاران مدل غذای متنوع را دارد. جنس مخزن آن از تفلون درجه یک می باشد نچسب است و شست و شوی آسانی دارد. قدرت آن 1600 وات است. دارای یک صفحه نمایش لمسی و برنامه پخت می باشد که جلوه زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد. دارای یک قالب کیک است که شما می توانید به راحتی انواع کیک ، شیرینی و نان را درون آن آماده نمایید.

 

سرخ کن سیلور کرست

 

نکته : باتوجه به استقبال زیاد از برند سیلور کرست نمونه تقلبی این محصول به فراوان در بازار وجود دارد. تشخیص نمونه تقلبی از نمونه اصلی کار دشواری است پس بهتر است از فروشگاه های معتبر همراه با گارانتی اقدام به خرید نمایید.

 

خردکن تیوارکس فرانسه

اگر شما احتیاج به دو مخزن دارید که جنس یکی از آن ها پیرکس و دیگری استیل باشد. خردکن تیوارکس برای شما ساخته شده است.این خردکن با توجه به اینکه دو مخزن هر کدام به ظرفیت 3 لیتر دارد. دارای یک قیمت بسیار مناسب نیز است. توان این محصول 500 وات است . به راحتی هر مواد غذایی را خرد می کند. یکی از مزیت های آن داشتن یک سیر پاک کن و یک تیغه سس ساز همراه خردکن است. دیگر هنگام سیر پاک کردن دستهایتان دچار آسیب نمی شود و به راحتی در کمترین زمان می توانید مقدار زیادی سیر را پاک نمایید.

 

خردکن تیوارکس فرانسه

 

سخن آخر: محصولات معرفی شده در این صفحه از  برترین برندهای خردکن و سرخ کن 2024 می باشند. اگر شما قصد خرید یک خردکن برقی و یا سرخ کن بدون روغن را دارید. این محصولات می توانند انتخاب خوبی باشند. چرا که علاوه بر کیفیت بسیار بالا قیمت بسیار مناسبی دارند و همراه با گارانتی معتبر ارائه می شوند. 

 

چرا از فروشگاه مدرن کالا خرید کنیم؟

شما می توانید این محصولات را از فروشگاه های مدرن کالا ، دیجی کالا ، ایماز ، ترب ، با سلام تهیه نمایید .اما مزیتی که فروشگاه مدرن کالا نسبت به تمامی فروشگاه ها دارد. این است که تمامی محصولات را می توانید با گارانتی 12 ماهه شرکتی و معتبر با اطمینان از اصالت کالا تهیه نمایید. با توجه به شرایط بازار و اجناس تقلبی حتما هنگام خرید از فروشنده تقاضای گارانتی معتبر داشته باشید.

 

برای خرید و مشاوره رایگان می توانید از طریق لینک سایت مدرن کالا و یا با شماره 09128164358 در ارتباط باشید.

 

منبع WWW.modernkala.shop

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024