کشف حیرت‌انگیز «چاه‌های مرگ» در کنار آسمانخراش‌های شهر اوساکا!



گورهای دایره‌ای ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
در سال ۲۰۲۰ در کنار آسمانخراش‌های سر به فلک کشیدۀ مدرن در شهر اوساکای ژاپن، گورستانی عجیب کشف شد که در گورهای دایره‌ای خودش اجساد انسان‌ها و حیوانات را جای داده بود.

در قلب شهر مدرن و پیشرفتۀ اوساکا گورستانی تاریخی با ۱۵۰۰ مقبره وجود دارد که به شکل عجیبی در گورهایی چاه‌مانند دفن شده‌اند. این گورستان مربوط به دورۀ «اِدو» است و حدود ۴۰۰ سال قدمت دارد. کاوش‌ها در این سایت باستان‌شناسی از سه دهۀ قبل تا کنون در جریان بوده است اما این گورستان در سال ۲۰۲۰ کشف شده است.

 

به گزارش فرادید؛ علاوه بر انسان‌ها، گورهای مربوط به حیوانات هم در این گورستان یافت شده است؛ از جمله گور چهار خوک در بخش شمالی و دو اسب در بخش جنوبی. استخوان‌های یک گربه نیز در یکی از گورها کشف شده است.

 

گورهای دایره‌ای ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

ویژگی اصلی این گورستان گورهای دایره‌ای‌شکل شبیه به چاه هستند که در هرکدام از آن‌ها چندین جسد دفن شده است. وجود این گورستان در منطقۀ نزدیک مرکز شهر اوساکا، جلوه‌ای عجیب‌تر و رازآلودتر نیز به آن بخشیده است.

 

گورهای دایره‌ای ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

گورهای دسته جمعی مثل این معمولا در شرایطی شکل می‌گرفته‌اند که تعداد مرگ و میر بسیار بالا بوده است و بنابراین می‌توان حدس زد که در آن دوره فاجعه‌ای طبیعی یا نوعی پاندمی کشنده شکل گرفته است.

 

گورهای دایره‌ای ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

 

این گورستان در جریان توسعۀ شهری اوساکا کشف شد و هنوز هم ساخت آسمانخراش‌ها و ایستگاه‌های مختلف در کنار آن ادامه دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------