لحظه ترسناک در طولانی ترین پل شیشه ای جهان



  طولانی ترین پل شیشه ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
پل عابر پیاده باخ لانگ ویتنام (Vietnam’s Bach Long) که ترجمه نامش «اژدهای سفید» است، به طول ۶۳۲ متر بر فراز جنگلی عظیم ساخته و به روی گردشگران باز شد. کف این پل از شیشه سکوریت تولید کشور فرانسه ساخته شده که آنقدر قوی است که می‌تواند تا ۴۵۰ نفر را در آن واحد بر خود جای دهد. 

 کف شیشه ای این پل به این معنی است که گردشگران می‌توانند حین این پیاده روی ترسناک، از تماشای مناظر شگفت انگیز نیز لذت ببرند.

  طولانی ترین پل شیشه ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

وی تی تو ۲۲ ساله که در مراسم افتتاحیه هفته گذشته که شامل رقص اژدها بود شرکت کرده و به روی پل رفت می‌گوید: «جرات نکردم پایین را نگاه کنم، چون از ارتفاع می‌ترسم.» یکی دیگر از بازدیدکنندگان اما می‌گوید با قدم گذاشتن روی این پل شیشه ای خیلی زود توانست بر ترسش غلبه کند. ترن ژوان تین ۷۲ ساله گفت: «اول وحشت می‌کنید، اما بعد از عبور از ۱۰ پنل شیشه‌ ای این احساس از بین می‌رود.»

 

  طولانی ترین پل شیشه ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

باخ لانگ سومین پل شیشه ای ویتنام است که انتظار می‌رود گردشگران بیشتری را برای بازدید از این منطقه تشویق کند. مدیران گردشگری ویتنام پس از دو سال تعطیلی ناشی از همه گیری ویروس کرونا به دنبال جذب هرچه بیشتر مسافران هستند.

 

  طولانی ترین پل شیشه ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

  

رکورد جهانی گینس هنوز این پل را به عنوان طولانی ترین پل جهان که عنوانش به سازه ای ۵۲۶ متری در گواندونگ چین داده شده تایید نکرده، با این حال، انجمن رکورد جهانی آن را طولانی‌ترین پل جهان دانسته است.

  طولانی ترین پل شیشه ای,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

  

اگرچه این پل جدید ترسناک‌ ترین پل دنیا نیست. یک پل خمیده ۱۰۰ متری که سال گذشته در چین افتتاح شد، به عقیده بسیاری بیش از اندازه دیوانه‌ کننده است که بخواهد وجود خارجی داشته باشد.

 

در سال ۲۰۱۸ نیز چین یک پل ۱۵ میلیارد پوندی به طول ۵۴ کیلومتر را از هنگ کنگ تا ماکائو افتتاح کرد که طولانی‌ترین گذرگاه دریایی است که تاکنون ساخته شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------