۱۰نکته در هنگام خرید روتختی که فروشندگان به شما نمی گویند



وقتی قصد دارین روتختی بخرین، قبلش باید اطلاعات خودتون رو در مورد این محصول افزایش بدین. برای همین تصمیم گرفتم که ده نکته مهم خرید روتختی رو توی این مقاله توضیح بدم تا با در نظر گرفتن اونا یک خرید هوشمندانه و رضایت‌بخش داشته باشین. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید...

من آرین هستم و نزدیک به ۱۰ساله در صنف کالای خواب مشغول به فعالیت هستم. از اونجایی که سوالات زیادی در طول این سال ها توسط مشتریا به صورت مشترک ازم پرسیده شده سعی کردم تا با یک مقاله مفصل بتونم شما رو برای یک خرید به صرفه و باکیفیت انواع روتختی و ملحفه، اعم از ملحفه کشدار یا روتختی با لحاف راهنمایی کنم،  وقتی قصد دارین روتختی بخرین، قبلش باید اطلاعات خودتون رو در مورد این محصول افزایش بدین. برای همین تصمیم گرفتم که ده نکته مهم خرید روتختی رو توی این مقاله توضیح بدم تا با در نظر گرفتن اونا یک خرید هوشمندانه و رضایت‌بخش داشته باشین. پس تا انتهای این مقاله همراه من باشید...

 

خرید روتختی,خرید سرویس روتختی,سرویس لحاف

نکاتی برای خرید رو تختی

 

موقع خرید انواع روتختی چه نکاتی رو باید در نظر بگیریم؟

اتاق خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خونه‌ست که برای استراحت و خواب بهترین گزینه به شمار می‌ره. یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز اتاق خواب که تاثیر خیلی زیادی توی زیباتر شدن دکوراسیون داخلی اون داره؛ تخت‌خوابه‌. روتختی هم یه نوع کالای خواب پرفروشه که علاوه بر زیباتر شدن تخت‌خواب، کیفیت خواب رو هم افزایش می‌ده. با خرید روتختی مناسب و استاندارد می‌تونیم خواب خیلی راحت و آرومی داشته باشیم.

 

مدل‌های مختلف روتختی‌ توی بازار اونقدر زیاد و متنوعه که انتخاب رو برای خریداران سخت کرده. روتختی‌ها بر اساس طرح، رنگ، جنس، اندازه و فاکتورهای دیگه به دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شن. شما به عنوان خرید باید روتختی رو انتخاب کنین که هم بتونه سلیقه تون رو برآورده کنه و هم جنس خوبی داشته باشه. در ادامه چنتا از مهم ترین فاکتورهایی که مشتریان در هنگام خرید از ما سوال میکردند رو به طور کامل براتون شرح میدم.

 

روتختی پسرانه و دخترانه,روتختی و ملحفه کشدار,نکاتی برای خرید روتختی

سرویس لحاف

 

1- مشخص کردن سایز تشک طبی

سوال مشتریان: از کجا باید بفهمم تشکم چه سایزی است و چه سایز روتختی مناسبش هست؟

 

اولین نکته‌ای که موقع خرید روتختی باید بهش توجه داشته باشین، مشخص کردن سایز تخت‌خوابه. تولیدکننده‌های تخت‌خواب و تشک طبی این محصولات رو با اندازه‌های مختلفی تولید می‌کنن. بعد از اینکه سایز تشک خودتون رو مشخص کردین، میتونین روتختی متناسب با سایز تخت رو خریداری کنین. در واقع روتختی‌هارو طوری طراحی و تولید می‌شن که مشتری‌ها بتونن برای هر سایر تشکی، ملحفه کشدار و روتشکی مناسب همون‌رو انتخاب کنن. بارها پیش اومده که خیلی از افراد به این نکته هیج توجهی نمیکنن و بعد از خرید روتختی هنگام استفاده از اون تازه متوجه میشن که برای تخت‌خوابشون کوچیک یا بزرگه.

 

۱-۱- سایز استاندارد برای تخت‌های نوزادی معمولا 130 در 70 سانتی‌متر و 135 در 70 سانتی‌متره و برای کودکانی که یه مقدار از نوزادها بزرگترن باید سایز تخت‌خواب 150 در 100 سانتی‌متر باشه‌. مناسب‌ترین سایز روتختی که برای هر کدوم از این تخت‌خواب‌ها باید خریداری بشه، روتختی نوزادی با سایز 100 در 150 سانتی‌متر هست که معمولا باید سفارش دوختش رو به تولید کنندگان بزرگ کالای خواب که خودشون هم مستقیم در عرضه دستی دارند، مثله فروشگاه کالای خواب دواج بدهید.

 

۲-۱- پرمصرف‌ترین سایز استاندارد تخت‌های یک‌نفره سایز 90 در 200 سانتی‌متره‌‌؛ اما اخیرا تخت‌های 120 در 200 سانتی‌متری هم بین مردم پرطرفدار شدن که به اصطلاح به این تشک ها، تشک های طبی یک و نیم نفره می گویند و برای آن ها از ملحفه های کشدار عرض ۱۲۰ استفاده می شود. خوابیدن روی این سایز تخت‌های یک نفره برای افرادی که توی خواب خیلی تحرک دارن، گزینه خوب و مناسبیه.

 

۳-۱- سایزهای تک نفره 180 در 80 سانتی‌متری بیشتر برای نوجوونا کاربرد داره.

 

۴-۱-پرطرفدارترین و کوچکترین سایز تخت‌های دونفره سایز Double به اندازه 200 در 140 سانتی‌متره. با توجه به اینکه امروزه آپارتمان‌نشینی خیلی رواج پیدا کرده و فضای داخلی خونه‌ها نسبت به قبل کوچکتر شده، تخت خواب‌های Double خیلی بین مردم محبوب شدن. یکی دیگه از سایزهای تخت‌خواب دونفره سایز Queen با اندازه 200 در 160 سانتی‌متره. این تخت توی اتاق‌خواب خونه‌های بزرگ کاربرد داره. تخت‌های king با سایز 200 در 180 سانتی‌متر بیشتر در دوران گذشته استفاده می‌شد. تخت‌های دونفره با سایز 200 در 200 با نام super king شناخته میشن.‌ 

 

سوال مشتریان: چه سایز لحافی مناسب تشک من هست؟

برای تخت‌های یک نفره استاندارد لحاف هایی با سایز 220 در 160 سانتی‌متر کاربرد دارن؛ اما یه نوع روتختی دونفره به عنوان کویین (Queen) با سایز 220 در 200 سانتی‌متر هم خیلی پرطرفداره. اگر تمایل خرید روتختی کویین رو دارید، دقت کنید که لبه تخت و تشک تا حدی بلند باشه که روتختی با آویزان شدن از سمت‌های مختلف تخت روی زمین کشیده نشه.

لحاف مناسب برای تخت‌های دونفره دارای سایز 200 در 220 سانتی‌متر و یا 220 در 240 سانتی‌متر هست.

 

نکاتی برای خرید روتختی, نکاتی هنگام خرید روتختی, خرید انواع روتختی

خرید روتختی کشدار دونفره

 

2- قلق های خرید سرویس روتختی و لحاف تک نفره و دونفره

سوال مشتریان: چه فرقی بین سرویس لحاف و سرویس روتختی کاوردار هست؟ چه اجزایی دارند؟

 

سرویس‌های روتختی بر اساس اندازه به دو گروه روتختی یک نفره و روتختی دونفره تقسیم میشن. روتختی‌ها از نظر مدل هم دو نوع هستن: ست کامل روتختی لحاف‌دار و سرویس ۶تکه روتختی کاوری‌. هر کدوم از این مدل‌های روتختی طرح‌های مختلفی دارن.

در واقع انواع روتختی دخترانه، روتختی پسرانه، روتختی با پارچه هتلی، ست ملحفه و روتختی عروس، روتختی کشدار و روانداز بزرگسال و روتختی و لحاف سه بعدی هم به صورت لحاف‌دار تولید میشن و هم به صورت کاوری. به روتختی لحاف‌دار ست کامل روتختی هم میگن‌. این محصول از 6 تکه تشکیل شده. داخل بسته‌بندی سرویس های روتختی‌ لحاف‌دار یه دونه لحاف روتختی، یه دونه کاور تشک، دو تا کاور بالشت و دو تا کاور کوسن وجود داره.

 

روتختی‌های لحاف‌دار وسط دوزی دارن و دیگه لازم نیست که یه کاور لحاف دیگه برای تخت‌خوابتون خریداری کنین. شما می‌تونید با توجه به سایز تخت خودتون از بین سایزهای استاندارد برای خرید روتختی مناسب اقدام کنین. ست لحاف های کاوری هم یه دونه کاور لحاف، یه دونه کاور تشک، دو تا کاور بالشت و دو تا کاور کوسن داره. تنها فرقش با ست روتختی لحاف‌دار اینه که به جای خود لحاف، کاور لحاف داره. در چهار گوشه کاور لحاف چنتا بند وجود داره تا با بستن اونا کاور دیگه روی لحاف نمی‌چرخه. شستشوی روتختی کاوری خیلی راحته.

 

نکته هایی برای خرید انواع روتختی, مدل‌های مختلف روتختی‌, فاکتورهایی برای خرید روتختی

خرید روتختی دونفره

 

3- به ست بودن رنگ اتاق خواب و تخت با روتختی و سرویس لحاف توجه کنید!

یه نکته مهم دیگه‌ای که حتما موقع خرید روتختی باید بهش توجه داشته باشین؛ متناسب بودن رنگ روتختی با رنگ تخت‌خوابه. شرکت‌هایی که در زمینه تولید انواع روتختی مشغول فعالیت هستن، روتختی‌هارو با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌کنن. تنوع رنگ این محصول اونقدر زیاده که مشتری ممکنه سردرگم بشه؛ اما با رعایت چند تا نکته مهم میتونین بهترین و مناسب‌ترین رنگ روتختی رو برای اتاق خوابتون خریداری کنین و باعث بشید که دکوراسیون داخلی اون زیباتر دیده بشه.

 

یکی از رو‌ش‌های انتخاب رنگ مناسب برای روتختی اینه که به رنگ تخت‌خواب و وسایل دیگه اتاق توجه داشته باشین و یه رنگی رو انتخاب کنین که با اونا هماهنگی داشته باشه. روش دوم اینه به سراغ رنگی برین که با رنگ تخت‌خواب و وسایل دیگه اتاق در تضاد باشه. روش سوم هم اینه که پالت رنگ ایجاد کنین؛ یعنی رنگ اصلی رو با یه رنگ مکمل ترکیب کنین. به افرادی که رنگ‌های سرد و ملایم رو دوست دارن، توصیه میشه که روتختی‌ها تک رنگ خریداری کنن. برای ایجاد تنوع هم بهتر سراغ رنگ‌هایی برید که خاص هستن و کمتر استفاده میشن.

 

4- توجه به باکیفیت بودن و مرغوبیت روتختی

پرتکرار ترین سوال مشتریان در هنگام خرید روتختی: جنس پارچه روتختی رو از کجا متوجه بشیم آب نمیره و باکیفیت؟

 

در زمان خرید انواع روتختی مانند روتختی هتلی، روتختی پسرانه، روتختی دخترانه، ملحفه و روتختی عروس و .... توجه به باکیفیت بودن و مرغوبیت این محصولات رو هیچ وقت فراموش نکنین. در زمان خرید از استاندارد بودن سایز تکه‌های مختلف روتختی مطمئن بشین. کیفیت و مرغوبیت پارچه روتختی در نگاه اول خیلی جلب توجه میکنه( حتی من با ۱۰ سال سابقه تو فروش روتختی، هر ازگاهی تو  تشخیص کیفیت جنس پارچه ها گیج میشم). کیفیت بالای روتختی باعث میشه که حتی بعد از چندین بار شستشو هیچ تغییری توی کیفیت این محصول ایجاد نشه و درست مثل روز اول باکیفیت و مرغوب به نظر برسه.

 

روتختی‌های باکیفیت هیچ وقت با قیمت خیلی ارزون به فروش نمی‌رسن. پس هر جا روتختی خیلی ارزون دیدین به کیفیتش شک کنین. بعضی از فروشنده‌های روتختی این محصول رو به اسم روتختی خارجی به فروش می‌رسونن تا مشتری‌ها رو برای خرید وسوسه کنن اما متاسفانه باید خدمتتون عرض کنم که تمام این روتختی های ارزان، پارچه های چینی پلی استری هستند، مگر در حالتی که شما محصول خود را از تولید کننده دست اول خریداری کنید و واسطه ها زیاد در این بین نباشند، وب سایت های زیادی در این زمینه میشه پیدا کرد اما پرتکرار ترین اسم‌ها در سایت هایی مانند ترب، فروشگاه هایی مثله دیجی کالا و دواج هست.

 

قبل از خرید روتختی راجع به برند تولیدکننده اون تحقیقات لازم رو انجام بدین و از کیفیتش مطمئن بشین و به شما توصیه می کنیم از فروشگاه هایی که مانند فروشگاه دواج کارت گارانتی مدت دار همراه با هر جنسی عرضه می کنند، کالای خود را تهیه کنید.

 

خرید سرویس روتختی,سرویس لحاف,روتختی پسرانه و دخترانه

خرید سرویس روتختی

 

5- توجه به شکل ظاهری و طرح‌‌های مختلف روتختی

سوال مشتریان: چه طرح ملحفه و لحافی باید برای پسر یا دخترم بخرم؟

نکته پنجمی که در زمان خرید روتختی باید رعایت کنین اینه که به شکل ظاهری و طرح‌های مختلف روتختی توجه داشته باشین. روتختی‌ها از نظر شکل ظاهری و طراحی انواع متنوعی دارن. اینکه کدوم طرح رو برای خرید انتخاب کنین، کاملا به سلیقه شما بستگی داره. ما نمیتونیم بگیم کدوم طرح روتختی از بقیه بهتره‌.

 

اما طرح‌هایی مانند روتختی با پارچه بدون طرح ساده، روتختی گل‌دوزی شده، روتختی پنبه دوزی شده (لحاف لایت یا لحاف چهار فصل نیز گفته می شود)، روتختی تکه دوزی، ملحفه کشدار طرح‌دار، ست روتختی سه بعدی و سرویس لحاف عروسکی طرفدارای بیشتری دارن و به محصولات پرفروش بازار تبدیل شدن. افرادی که اتاق خواب مدرن و مینیمال دوست دارن، بیشتر به خرید روتختی ساده و تک رنگ و روتختی گل‌دوزی شده رو میارن.

 

روتختی پنبه دوزی برای ملحفه و روتختی عروس گزینه خیلی مناسبیه. این نوع روتختی ویژگی‌های منحصربه‌فردی داره. ضد حساسیت بودن، نرمی و لطافت، سبک بودن وزن و طراحی شدن با روحیه شرقی ویژگی‌های مهم این محصول محسوب میشه. سرویس روتختی‌های تکه دوزی شده ظاهر خیلی جذاب و فانتزی دارن و رنگ‌بندی متنوع اونا فضای اتاق خواب رو شادتر نشون میده‌.

 

قیمت روتختی‌های طرح‌دار نسبت به طرح‌های دیگه ارزون‌تره؛ چون طرح‌هاش به صورت چاپی روی پارچه ایجاد شده. تصاویری که روی روتختی‌های سه بعدی ایجاد شدن، عمق دارن یعنی وقتی به روتختی نگاه می‌کنین، جذب زیبایی خیره‌کننده اون میشین.

 

هم روتختی‌ دخترانه و هم روتختی پسرانه‌ رو می‌تونین از بین طرح‌های متنوع سرویس روتختی عروسکی انتخاب و خریداری کنین. سرویس روتختی عروسکی برای بچه‌های کم سن و سال خیلی جذابه.

 

سرویس لحاف,روتختی پسرانه و دخترانه,روتختی و ملحفه کشدار

نکاتی هنگام خرید روتختی

 

6- کیفیت پارچه، اولویت افراد باهوش در هنگام خرید رو تختی

سوال مشتریان: چه جنس رو تختی و لحافی با دوام تر از بقیه انواع است؟

مشتری‌های باهوش موقع خرید روتختی فقط به فاکتورهایی مثل سایز،‌ رنگ، کیفیت و مرغوبیت ظاهری و طرح روتختی توجه نمیکنن. برای اونا جنس پارچه از هر فاکتور دیگه‌ای مهم‌تره. برندهای تولیدکننده روتختی برای طراحی و تولید این محصول از پارچه‌های مختلفی استفاده می‌کنن. اگه بخوایم انواع پرفروش روتختی رو از نظر جنس پارچه نام ببریم، باید به سرویس لحاف عروس با جنس ساتن، سرویس لحاف رو تختی مخمل، ست ۶تکه لحاف و رو تختی ژاکارد، سرویس کامل لحاف تترون، سرویس لحاف روتختی کتان نخ و سرویس کامل روتختی  دونفره مخمل کالیفرنیا اشاره کنیم.

 

خرید سرویس لحاف رو تختی ساتن

سرویس لحاف روتختی ساتن رو با استفاده از پارچه های درخشان و براق ساتن تولید می‌کنن. با خرید روتختی ساتن میتونین جلوه خاصی به اتاق خواب خودتون بدین. این پارچه برای تولید ملحفه و روتختی عروس گزینه مناسبیه.

 

معمولاً اکثر مشتریان در هنگام خرید این محصول، به قیمت توجه دارند و چون جنس پشت لحاف را توجه نمی کنند، تولید کنندگان و فروشندگان غیرمنصف ، سرویس روتختی عروس را ترکیبی از ساتن و پارچه فلامنت میفروشند، که البته جای تاسف هم داره!

 

فروش عمده سرویس لحاف رو تختی مخمل

سرویس لحاف رو تختی مخمل رو با استفاده از پارچه‌های نرم و لطیف مخمل تولید می‌کنن. با خرید سرویس کاور تشک و لحاف مخمل انگار دارین یه محصول لوکس و اشرافی خریداری می‌کنین. سرویس لحاف رو تختی مخمل رو می‌تونیم به عنوان یکی از روتختی‌های خیلی گرون معرفی کنیم. این نوع روتختی اگر درست استفاده بشه تا چندین سال کیفیت خودش رو از دست نمیده.

 

سرویس لحاف ۱۰تکه پارچه ژاکارد

یکی از پارچه‌های خیلی زیبا و باکیفیت که علاوه بر تولید مبلمان و لباس‌های مجلسی برای تولید روتختی هم کاربرد زیادی داره، پارچه ژاکارده. این پارچه از الیاف طبیعی مثل کتان، پشم، ابریشم و پنبه تولید میشه‌. سرویس لحاف روتختی ژاکارد یکی از پرفروش‌ترین انواع روتختی به شمار میره و با قیمت مناسبی به فروش میرسه.

 

انواع روتختی دخترانه، رو تختی پسرانه، ملحفه و روتختی عروس و روتختی هتلی رو با پارچه‌های ژاکارد تولید و وارد بازار می‌کنن. از مهم‌ترین ویژگی‌های سرویس لحاف روتختی ژاکارد می‌تونیم به چروک نشدن، دوام و ماندگاری زیاد و عوض نشدن رنگ پارچه بعد از شستشو اشاره کنیم.

 

سرویس لحاف روتختی پلی استر

یکی از پارچه‌های پرکاربردی تو خیلی از صنایع مثل صنعت تولید پوشاک، صنعت تولید مبل و صنعت تولید روتختی استفاده میشه، پارچه پلی استره. این پارچه با مواد اولیه پلاستیکی تولید شده و از رنگ‌بندی و طرح‌های متنوعی برخورداره. با خرید روتختی پلی استر از مشکلاتی مثل چروک شدن پارچه روتختی، دیر خشک شدن روتختی موقع شستشو و پوسیده شدن روتختی در اثر استفاده زیاد در امان هستین‌.

 

سرویس لحاف روتختی تترون

بهترین پارچه برای تولید سرویس روتختی عروسکی و روتختی هتلی پارچه تترونه. این پارچه علاوه بر تولید روتختی برای تولید چادر، لباس راحتی، لباس بیمارستان و ... هم کاربرد زیادی داره و به صورت طرح‌دار چاپی و تک‌رنگ بدون چاپ تولید میشه. پارچه تترون جزو پارچه‌های لطیف، ظریف، زیبا و بادوامه و شستشوی اون خیلی راحته. با خرید روتختی تترون می‌تونید از مزایای این پارچه بهره‌مند بشین.

 

سرویس لحاف روتختی کتان نخ

پارچه کتان نخ با استفاده از الیاف پنبه و الیاف کتان تولید میشه. با ترکیب الیاف کتان و پنیه هم هزینه‌های تولید پارچه رو کاهش میدن و هم باعث میشن که نرمی و لطافت پارچه بیشتر بشه. با خرید روتختی کتان نخ می‌تونین تا چند سال ازش استفاده کنین، بدون اینکه کیفت اولیه این نوع روتختی کم بشه.

 

سرویس لحاف روتختی رانفورس

پارچه رانفورس یکی دیگر از پارچه‌های باکیفیت و مقاوم برای تولید روتختی محسوب میشه. این پارچه‌های کلاسیک استحکام و نرمی بالایی دارن. با خرید یک سرویس روتختی رانفورس می‌تونین خواب آرام و راحتی رو تجربه کنین.

 

مدل‌های مختلف روتختی‌, فاکتورهایی برای خرید روتختی,خرید روتختی کشدار دونفره

روتختی پسرانه و دخترانه

 

7- توجه به برند تولیدکننده روتختی

سوال مشتریان: روتختی ترک بخریم یا ایرانی؟

علاوه بر نکاتی مانند اندازه و مدل، رنگ، کیفیت، شکل ظاهری و طرح و جنس پارچه، توجه به برند تولیدکننده هم موقع خرید رو تختی نکته خیلی مهمیه. این روزها حتما شما هم خیلی اسم روتختی ترک به گوشتون میخوره. اما به نظرتون روتختی ترک یا ایرانی؟ کدوم بهتره؟ کیفیت پارچه، نوع دوخت، طراحی و رنگ‌بندی کدوم برند کیفیت بیشتری داره؟ روتختی ترک یا ایرانی؟ در جواب این سوال باید بگیم بعضی از برندهای تولیدکننده روتختی ایرانی هم از نظر کیفیت چیزی کم از برندهای ترک ندارن. در واقع هم روتختی‌های ترک اصل و هم روتختی‌های باکیفیت ایرانی میتونن نیاز مشتری‌ها رو برآورده کنن.

 

برندهای ایرانی نسبت به برندهای ترک با قیمت پایین‌تری به فروش میرسن. چیزی که خیلی مهمه اینه که مشتری زمان خرید روتختی باید از اصل بودن برند روتختی مطمئن بشه. متاسفانه بعضی از تولیدکننده‌ها و فروشنده‌های سودجو روتختی‌های بی‌کیفیت و ارزون خودشون رو به اسم روتختی ترک به مشتری‌ها میفروشن. مشتری هم بدون تحقیق به حرف فروشنده اعتماد میکنه و مبلغ زیادی رو بابت خرید روتختی پرداخت می‌کنه؛ بنابراین همیشه سعی کنین قبل خرید از اصل بودن برند روتختی مطمئن بشین.

 

در بعضی از فروشگاه های اینترنتی مانند کالای خواب که خود تولید کننده کالای خواب هستند، میتوانید انواع روتختی را با بهترین قیمت به نسبت بقیه رقبا خریداری کنید و در قبال قیمت خرید سرویس روتختی خود ، کارت گارانتی ارزان ترین قیمت را از فروشنده دریافت کنید.

 

8- بررسی قیمت روتختی‌های موجود در بازار

سوال مشتریان: آیا قیمت ارزان یا گران روتختی نشانه کیفیت کار است؟

 

هشتمین نکته‌ای که توجه به اون در زمان خرید روتختی اهمیت خیلی زیادی داره، بررسی قیمت روتختی‌های موجود در بازاره. با توجه به شرایط اقتصادی بد جامعه و درآمدهای پایین خیلی از مردم به فکر خرید روتختی‌هایی هستند که هم کیفیت قابل قبولی داشته باشه و هم با قیمت مناسبی به فروش برسه.

 

اما این نکته مهم رو همیشه در نظر داشته باشین که هیچ فروشنده‌ای نمیاد روتختی‌های خوب و باکیفیت خودش رو خیلی ارزون‌تر از بقیه فروشنده‌ها در اختیار مشتری قرار بده. پس هر جا دیدین که کالای خواب مدنظرتون قیمت خیلی پایینی داره به کیفیتش شک کنین. روتختی جزو محصولاتیه که سال‌ها میشه ازش استفاده کرد. به شرطی که از کیفیت بالایی برخوردار باشه و یه برند شناخته شده و معتبر اون رو تولید کنه.

 

قیمت ست روتختی آن به عوامل مختلفی مثل تک نفره یا دو نفره بودن ملحفه، طرح و رنگ پارچه، کیفیت و جنس پارچه، نوع دوخت، ایرانی یا ترک بودن روتختی، نوسانات قیمت دلار در بازار ارز، هزینه‌های حمل و نقل و .... بستگی داره. شما می‌تونین قبل از انتخاب و خرید رو تختی مورد نظرخودتون قیمت مدل‌های مختلف رو بررسی کنین و در نهایت محصولی رو بخرین که با بودجه شما متناسب باشه. نکته‌ای که در رابطه با روتختی‌های ترک وجود داره اینه که طرح روتختی‌های برند ترک انحصاری هستن و حق کپی رایت دارن.

 

یعنی طراحی هیچ یک از برندهای مطرح تولیدکننده ترک روتختی‌هایی با طرح‌های شبیه به هم تولید نمی‌کنن. البته اونقدر با کیفیت بودن جنس پارچه روتختی مهمه، ترک یا ایرانی بودنش مهم نیست. رو تختی‌های باکیفیت خواص ویژه‌ای دارن. برای تولید اونا از پارچه‌های آنتی‌باکتریال و ضد تعریق استفاده میشه. کیفیت بسته‌بندی برندهای معروف خیلی بالاست. با نگاه کردن به بسته‌بندی یه محصول میشه فهمید که چقدر به کیفیت تولیدش اهمیتش داده شده.

 

نکاتی هنگام خرید روتختی, خرید انواع روتختی, نکته هایی برای خرید انواع روتختی

خرید روتختی

 

9- آشنایی با روش‌های نگهداری، مراقبت و شستشوی روتختی

در زمان خرید روتختی حتما از فروشنده درباره روش‌های نگهداری، مراقبت و شستشوی روتختی هم سوال کنین و راهنمایی‌های لازم رو به دست بیارین. شما باید بدونین که خرید روتختی بدون توجه به روش‌های نگهداری و شستشوی مناسب این محصول باعث میشه که بعد مدت کوتاهی روتختی شما کیفیت اولیه خودش رو از دست بده و مجبور بشین برای خرید یه روتختی جدید دیگه یه بار دیگه هزینه کنین.

 

برای مراقبت و نگهداری از هر روتختی معمولا به جنس پارچه اون توجه می‌کنن. خوشبختانه برندهای معتبر تولیدکننده کالای خواب انواع روتختی شامل روتختی دخترانه، روتختی پسرانه، ملحفه و روتختی عروس، روتختی هتلی و ... رو با استفاده از بهترین جنس پارچه طراحی و تولید می‌کنند. این محصولات رو میتونین با کمک لباسشویی بشورین. استفاده نکردن از آب خیلی گرم و پودرهای شوینده آنزیم‌دار، قرار دادن روتختی در داخل سبد بعد از شستشو برای خارج شدن آب اضافیش یه سری نکات هستن که موقع شستن روتختی حتما باید رعایت بشن.

 

10- انتخاب یک فروشگاه خوب و معتبر برای خرید روتختی

سوال مشتریان: به چه فروشگاه هایی میشه اعتماد کرد برای خرید کالای خواب؟ اونی که ارزون میده بهتره یا گرونتر؟

 

دهمین نکته‌ای که برای خرید روتختی اهمیت زیادی داره، انتخاب یک فروشگاه خوب و معتبره. فروشگاه‌های خیلی زیادی در زمینه فروش انواع مدل‌های روتختی ایرانی و خارجی فعالیت دارن. اما همشون معتبر و قابل اعتماد نیستن. در فروشگاه‌های معتبر روتختی‌های ایرانی و ترک باکیفیت با مناسب‌ترین قیمت و کمترین حاشیه سود فروخته میشن.

 

این فروشگاه‌ها علاوه بر خرید حضوری با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی امکان خرید روتختی به صورت آنلاین رو هم برای مشتری‌هاشون فراهم کردن. با فروش آنلاین روتختی دیگه لازم نیست برای مراجعه حضوری کلی هزینه کنین و وقت بذارین. فقط کافیه از طریق موبایل، لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی خودتون وارد آدرس سایت فروشگاه بشین و بعد از مقایسه قیمت‌ها و بررسی ویژگی‌ انواع روتختی محصول مناسب تخت خودتون رو انتخاب و خریداری کنین.

 

نکته مهم: در هنگام خرید اینترنتی حتماً  به چنتا نکته خیلی حواستون باشه:

 

۱-به توضیحات تکمیلی نوشته شده در محصول توجه کنید و در قبالش گارانتی از فروشنده بخواید.

 

۲- قوانین خرید از فروشگاه رو در نظر داشته باشید و حتما مطالعه کنید تا بعدها فروشنده نتونه از زیربار مسئولیت شونه خالی کنه.

 

۳-حتماً به اصالت پارچه ها و مواد اولیه توجه کنید و از فروشنده توضیح بخوایید تا جنس بی کیفیت چینی رو به اسم ترک بهتون نفروشن.

 

۴- فروشگاه های اینترنتی یک علامتی به اسم اینماد دارن که تمام مشخصات مسئول فروشگاه درش نوشته شده و شما در صورت بروز هر مشکل میتونید ازش پیگیری کنید. حتماً از فروشگاه هایی خرید کنید که این نماد رو داشته باشن و قابل رویت باشه.

 

نمونه صفحه اینماد سایت ها,لوگو اینماد,خرید روتختی به صورت آنلاین

نمونه صفحه اینماد سایت ها

 

خرید روتختی به صورت آنلاین دردسر کمتری داره. کارشناسان سایت همیشه آماده هستن که به همه سوال‌های مشتری‌ها جواب بدن و راهنمایی‌شون کنن. یه مزیت دیگه‌ای که خرید اینترنتی روتختی داره اینه که مثل فروشگاه‌های حضوری روز تعطیل نداره. مهم نیست تعطیل رسمی باشه یا نه، شب باشه یا روز، در تمام روزهای هفته و همه ساعات شبانه‌روز امکان خرید روتختی‌های متنوع از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر وجود داره. سابقه فروشگاه و نماد اعتماد الکترونیک اون رو هم در زمان خرید آنلاین روتختی در نظر داشته باشین. هر چی سابقه یک فروشگاه و تنوع محصولاتش بیشتر باشه، نشون میده همه مشتری‌ها از کیفیت محصولاتش رضایت دارن. این فروشگاه‌ها روتختی‌های فروخته شده رو در اولین فرصت به آدرس مشتری ارسال می‌کنن.

 

خرید روتختی,سرویس لحاف,روتختی و ملحفه کشدار

راهنمای خرید سرویس روتختی

 

جمع بندی

تو این مقاله سعی کردیم ده نکته خیلی مهم که در زمان خرید روتختی حتما باید بهشون توجه بشه رو معرفی کنیم. این نکات عبارت‌اند از: مشخص کردن سایز تخت خواب، توجه به نوع سرویس روتختی بر اساس اندازه و مدل، توجه به تناسب رنگ روتختی با رنگ تخت‌خواب و سایر وسایل اتاق خواب، توجه به باکیفیت بودن و مرغوبیت روتختی، توجه به شکل ظاهری و طرح‌های مختلف روتختی، توجه به جنس پارچه روتختی، توجه به برند تولیدکننده روتختی و انتخاب از بین روتختی ترک یا ایرانی، بررسی قیمت روتختی‌های موجود در بازار، آشنایی با روش‌های نگهداری، مراقبت و شستشوی روتختی و انتخاب یک فروشگاه خوب و معتبر برای خرید روتختی.

 

اگه قبل از خرید اطلاعاتتون رو راجع به انواع روتختی افزایش بدین با خیال راحت میتونین مناسب‌ترین و باکیفیت‌ترین نوع روتختی رو برای تخت‌خواب خودتون انتخاب و خریداری کنین. تمام نکاتی که در بالا گفتم همه تجربیات ۱۰ساله فروش من در فروشگاه دواج بوده و با توجه به وسعت و سابقه این فروشگاه فکر میکنم تونستم اطلاعات دقیقی رو تقدیمتون کنم. امیدواریم این مقاله تونسته باشه بهتون کمک کنه تا با در نظر گرفتن نکات ارائه شده بهترین روتختی رو خریداری کنین و با استفاده از اون یک خواب آروم و راحت داشته باشین‌.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024