بابانوئل‌های مجازی، شغل جدید سال ۲۰۲۰



 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون , بابانوئل‌های مجازی

 

 از بابانوئل حرفه‌ای خواسته می‌شود تا از طریق سایت «زوم» با بچه‌ها تعامل برقرار کند؛ و از آن‌ها سؤال‌های سخت و چالشی بپرسد تا یک تجربه عالی برای آن‌ها شکل بگیرد. بابانوئل مجازی باید یک دست لباس بابانوئلی، یک اتصال اینترنتی خوب، یک کامپیوتر مدرن و یک فضای آرام برای کار داشته باشد.

 

  کرونا بسیاری از آداب و رسوم سالانه برای کریسمس را تغییر داده است، از جمله مهمترین اتفاق‌ها این است که بابانوئل‌ها از طریق فضای مجازی در مراکز خرید حاضر خواهند شد.

 

بنا به گزارش مجله آمریکایی Travel + Leisure که در زمینه گردشگری تخصص دارد، یکی از شرکت‌های تورنتوی کانادا تصمیم گرفته تا افرادی را برای کار به عنوان سانتا کلاوز یا همان بابانوئل برای بازدید‌های مجازی کودکان در ایالات متحده و کانادا استخدام کند.

 

«تماس مستقیم با سانتا» سایت جدیدی است که توسط والدین برای استخدام بابانوئل‌های حرفه‌ای راه اندازی شده است تا با گفت‌وگو با کودکان، شادی تعطیلات «کریسمس» را گسترش دهند.

 

از بابانوئل حرفه‌ای خواسته می‌شود تا از طریق سایت «زوم» با بچه‌ها تعامل برقرار کند و از آن‌ها سؤال‌های سخت و چالشی بپرسد تا یک تجربه عالی برای آن‌ها شکل بگیرد. بابانوئل مجازی باید یک دست لباس بابانوئلی، یک اتصال اینترنتی خوب، یک کامپیوتر مدرن و یک فضای آرام برای کار داشته باشد.

 

تماس‌های بابا نوئل با بچه‌ها از این ماه تا شب کریسمس در دسترس خواهد بود و والدین می‌توانند ۳ بسته تماس از قیمت ۲۰ تا ۵۰ دلار را انتخاب کنند.

 

 تابناک باتو  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------