حیرت مردم محلی از اَشکال شن های یخ زده در ساحل + تصاویر



 شن های یخ زده ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون
اشکال عجیب شن های یخ زده در ساحل موجب حیرت مردم محلی در آمریکا شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان - بنا به گزارش UPI،  تصاویری که از شن‌های یخ زده سواحلی در ایالت میشیگان آمریکا در شبکه‌های مجازی منتشر شده آنقدر عجیب به نظر می‌رسند که حتی برخی کاربران به شوخی آن را به فرازمینی‌ها نسبت داده اند. اما می‌توانید یک نفس راحت بکشید، چون این سازه‌ها توسط بیگانگان ایجاد نشده اند.

 

شاید این تصاویر عجیب برای برخی افراد شبیه به صحنه‌ای از یک فیلم تخیلی و برای یک علاقمند به فضا و داستان‌های مهیج شبیه‌ای به منطقه‌ای از یک سیاره بیگانه یا اثر موجدات بیگانه باشد، اما بنا به گفته «آربوگاست»، رئیس گروه جغرافیا در دانشگاه ایالتی میشیگان اسن سازه‌های شنی بر اثر وزش باد‌های شدید در ساحل و سپس یخ زدگی شن‌ها ایجاد شده است.

 

 این اَشکال و سازه‌های مرموز به تازگی در سواحل ایالت میشیگان آمریکا دیده شده اند. بر اساس گزارش ها، این تصاویر توسط «جاشوا نوویچی»، یک عکاس طبیعت تهیه و در اینستااگرام به اشتراک گذاشته شده است. بنا به گفته جاشوا مجسمه‌هایی که امسال ایجاد شدند بزرگترین مجسمه‌هایی بود که او تابحال دیده بود.

 شن های یخ زده ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

جاشوا در این باره گفت: «برخی از آن‌ها بلندترین مجسمه‌هایی هستند که من تابحال از آن‌ها عکس تهیه کرده ام، ارتفاع آن‌ها حدود ۱۵ اینچ است.»

 

 شن های یخ زده ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

گفتنی است؛ با توجه به اینکه ایالات متحد آمریکا زمستان سختی را پشت سر می‌گذارد، وزش باد‌های شدید اوائل ژانویه معمولا چنین اشکالی را در سواحل میشیگان ایجاد می‌کند. در حالی که برودت هوا برای شهروندان محلی خوشایند نیست، اما این شرایط آب و هوایی برای شکل گیری چنین آثار شنی‌ای کاملا مناسب است.

 شن های یخ زده ,اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------