تطعیلی مدارس کاشان، یاسوج، قم، تربت حیدریه و... در روز چهارشنبه (98/09/13)



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس
سخنگوی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی این استان به دلیل شیوع آنفلوانزا فردا چهارشنبه تعطیل شدند.

به گزارش تسنیم، حمید محمدی زاده اظهار داشت: به دلیل شیوع آنفلوانزا و با تایید استانداری، مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی تمامی شهرستان های استان فردا تعطیل هستند.

 

وی تاکید کرد: این تصمیم با هدف پیشگیری از شیوع بیماری و گسترش آن میان دانش‌آموزان شهری و روستایی گرفته شده است.

 

محمدی زاده با بیان اینکه همچنین امروز ۵ مدرسه در مقاطع مختلف تعطیل شدند، افزود: مدیران مدارس در صورت ابتلای ۳۰ درصد دانش آموزان به آنفلوانزا موظف به تعطیلی مدرسه هستند.

 

ظفر پریسای مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری های دانشگاه علوم پزشکی به تسنیم گفت: تمام موارد شدید تنفسی بستری شده در بیمارستان‌های استان از ابتدای مهر ماه تاکنون ۴۸۶ نفر بوده که از این تعداد ۲۳۹ نفر زن و ۲۴۷نفر مرد بوده است.

 

مدارس تربت حیدریه، فردا تعطیل اعلام شد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان تربت حیدریه گفت: با توجه به شیوع آنفلوانزا و برای پیشگیری از ابتلای دانش آموزان کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس این شهرستان فردا چهارشنبه تعطیل است.

 

همچنین کلیه مدارس شهرستان مه ولات نیز فردا تعطیل اعلام شده است.

 

تمامی مدارس کاشان روز چهارشنبه تعطیل است

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان گفت: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کاشان تمامی مدارس مقاطع تحصیلی در شهر کاشان فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

 

جواد مزروعی شامگاه سه شنبه در پایان جلسه کمیته شرایط اضطراری آلودگی هوای شهرستان کاشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به استمرار آلاینده های جوی، میانگین شاخص آلایندگی در کاشان به بیش از  ۱۵۰ppm رسیده است.

 

تعطیلی مدارس 3 شهرستان خراسان رضوی

مدارس شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در تمامی مقاطع تحصیلی (نوبت صبح و عصر) فردا چهارشنبه ۱۳ آذر ماه تعطیل است.

 

گفتنی است؛ سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ساعتی قبل اعلام کرد در صورت نیاز و چنانچه آلودگی هوای مشهد ادامه داشته باشد، جلسه کارگروه اضطراری تشکیل و نتیجه آن متعاقبا اعلام می‌شود.

 

همه مدارس و دانشگاه‌های مشهد فردا دایر است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: با توجه به بهبود شاخص کیفیت هوای شهر مشهد، تمامی مدارس و دانشگاه‌های مشهد فردا دایر است.

 

احمد یزدان پناه ادامه داد:کیفیت هوای کلانشهر مشهد پس از سه چهار روز شرایط هشدار، از عصر امروز رو به بهبود است.

 

گفتنی است؛ طبق اعلام سازمان محیط زیست خراسان رضوی، شاخص‌های لحظه‌ای هوای مشهد در حال حاضر زیر ۱۰۰ است و برای فردا نیز این وضعیت ادامه دارد و از طرفی با توجه به بارندگی که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده است خود به خود آلاینده‌ها از بین رفته و وضعیت  هوای مشهد به شرایط استاندارد نزدیک می‌شود.

 

تعطیلی مدارس قم، سلفچگان و قنوات به علت آلودگی هوا

اداره کل مدیریت بحران در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوا و با موافقت استاندار قم تمام مقاطع تحصیلی مدارس شهر قم و شهرهای سلفچگان و قنوات فردا چهارشنبه دوازدهم آذر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به‌علت آلودگی هوا تعطیل است.

 

مدارس قم روز شنبه این هفته نیز به دلیل آلودگی هوا تعطیل شده بود.

 

تمام مراکز آموزشی و مقاطع تحصیلی شهرستان نهاوند تعطیل شد

مراد ناصری فرماندار نهاوند و رئیس شورای آموزش و پرورش اعلام کرد: به علت پیش بینی برودت هوا و جلو گیری از نگرانی والدین تمام مراکز آموزشی و مقاطع تحصیلی در سراسر شهرستان نهاوند روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل هستند. 

 

برودت هوا و آنفولانزا مدارس دیواندره, سقز و منطقه زیویه را به تعطیلی کشاند

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مدارس شهری و روستایی شهرستان دیواندره, سقز و منطقه زیویه فردا تعطیل است.

 

مدارس پیش دبستانی و ابتدایی هیرمند فردا تعطیل است

مدیر آموزش و پرورش هیرمند گفت: با توجه به اعلام ستاد بحران این شهرستان مبنی بر قطع آب به مدت ۹ ساعت، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی هیرمند فردا در شیفت صبح و عصر تعطیل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------