پلمپ یک مجموعه‌ گردشگری در کاشان و سه کافه در آبادان بخاطر حجاب



پلمب بخاطر حجاب،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
یکی از مجموعه‌های گردشگری در کاشان به دلیل عدم رعایت ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و همچنین عدم رعایت شئونات اسلامی از سوی مراجعین و بعضا کارکنان پلمب شد.

به گزارش تسنیم، با اقدام پلیس اماکن شهرستان کاشان یکی از مجموعه‌های گردشگری کاشان به دلیل عدم رعایت ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی و همچنین عدم رعایت شئونات اسلامی از سوی مراجعین و گاهی کارکنان این مجموعه با دستور مقام قضایی از تاریخ ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ تعطیل شد.

 

بررسی‌های میدانی صورت گرفته از سوی نهاد‌های اجرایی و همچنین گزارش‌های مردمی و مستندات ارسالی موجود بیانگر این بود که بسیاری از مراجعین و گاهی کارکنان این مجموعه رعایت شئونات اسلامی را نداشتند.

 

این مجموعه از سه ماه پیش تاکنون، تذکرات متعدد مبنی بر رعایت قانون از سوی فرماندهی انتظامی، اتاق اصناف و ستاد امر به معروف و نهی از منکر به مدیران این مجموعه ابلاغ شده بود که متاسفانه آن‌ها هیچ توجهی به تذکرات نداشتند.

 

طبقات اول تا سوم این مجموعه کاملا تعطیل شده و فعلا هیچ گونه خدماتی نخواهند داشت و فروشگاه مستقر در این مجموعه به دلیل مجزا بودن از این مجموعه گردشگری دائر خواهد بود.

 

ستاد امر به معروف: سه کافه به دلیل مراسم‌های مختلط، رقص و موسیقی زنده در آبادان پلمب شدند

بنابر اعلام روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آبادان سه کافه به دلیل رعایت نکردن شئونات اسلامی در این شهرستان پلمب شدند.

 

جمعه شب سه مکان کافه رستوران آوریل، غرفه ای در باغ مقیطیه و کافه رستوران سی یل به علت تخلفاتی از جمله برگزاری مراسمات مختلط، رقص و موسیقی ناهنجار زنده، مطلبق با شکایات و اعتراض متعدد مردم توسط اداره اماکن پلمب شده اند.

 

ستاد امر به معروف و نهی از منکر آبادان اعلام کرد برخورد با متخلفان و رعایت نکردن شئونات اسلامی ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------