آلودگی هوا مراکز آموزشی مشهد و ۴ شهرستان ‌خراسان رضوی را تعطیل کرد/ ادارات تعطیل نیست



تعطیلی مشهد،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
‌ براساس اعلام کارگروه اضطراری آلودگی هوای خراسان رضوی، ادارات مشهد فردا چهارشنبه دایر هستند ولی مراکز آموزشی، مهدهای کودک، باشگاه ها و مجموعه های ورزشی و فعالیت های عمرانی در مشهد، صالح آباد، تایباد، خواف و سرخس تعطیل خواهند بود.

به گزارش تسنیم به نقل از استانداری خراسان رضوی، در پی هجوم ریزگردها و گردوخاک به استان ،ساعاتی قبل کارگروه اضطراری آلودگی هوای خراسان رضوی پس از بررسی های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

 

بر اساس این اطلاعیه این کارگروه با درنظر گرفتن کاهش غلظت آلودگی هوا از ظهر دیروز سه شنبه، فعالیت ادارات مشهد را در روز چهارشنبه متوقف نکرد.

 

در مصوبه کارگروه اضطراری آلودگی هوای خراسان رضوی از دستگاه های دولتی خواسته شده با دورکاری کارکنان دارای بیماری های زمینه ای، تنفسی، قلبی و مادران باردار یا دارای فرزند زیر شش سال موافقت کنند.

 

صبح دیروز سه شنبه با افزایش حجم ریزگردها در هوای کلانشهر مشهد با گذر از عدد 320 موجب شد کیفیت هوای این کلانشهر از مرز اضطرار عبور کرده و وارد شرایط خطرناک شود، بنابراین کارگروه اضطراری آلودگی هوای خراسان رضوی ادارت این کلانشهر چهار میلیون نفری را از ساعت 12 ظهر تعطیل کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------