نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی اعلام شد



آزمون استخدامی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی سه دستگاه اجرایی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص اعلام نتایج نهایی نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال ۱۴۰۰ به منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام (به جز وزارت آموزش و پرورش) را اعلام کرد.

 

بر این اساس پیرو اطلاعیه‌های قبلی متقاضیان شرکت‌کننده در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور (به جز وزارت آموزش و پرورش) که در تاریخ ۳۱ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد، نتایج نهایی متقاضیان آزمون متقاضیان هر یک از دستگاه‌های اجرایی شامل وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل استانداری سیستان و بلوچستان در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار گرفته است.

 

متقاضیان هریک از دستگاه‌های اجرایی مذکور پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء پذیرفته‌شدگان هستند، موظفند برای اقدامات بعدی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۰ مرداد به آدرس درگاه اطلاع‌رسانی دستگاه مورد نظر مراجعه و بر اساس توضیحات و زمان‌بندی‌های مشخص دستگاه مورد نظر اقدام نمایند.

 

عدم مراجعه داوطلبان فوق در مهلت تعیین شده بر اساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرایی، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------