آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

عضو شورای شهر تهران: به پرونده خودسوزی مقابل شهرداری ورود می‌کنیم



اخبار,اخبار اجتماعی,الهام فخاری

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: در ماجرای خودسوزی اخیر در مقابل شهرداری تهران ورود خواهیم کرد تا مشخص شود که این اتفاق به دلیل قصور مسئولان شهرداری بوده است و یا تخلف به ناحیه یا شخص دیگر و یا خود فرد مربوط می شود و دقیق‌تر آنکه چه کسی در این اتفاق نقش اصلی را برعهده داشته و نتوانسته است وظایف خود را به درستی انجام بدهد.

الهام فخاری ضمن اشاره به خودسوزی اخیر مقابل ساختمان شهرداری و در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای شورای شهر تهران به این موضوع رسیدگی خواهند کرد به اعتمادآنلاین گفت: باید این اتفاق از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار بگیرد. علاوه بر این نیز باید این فرد حادثه دیده با حمایت تحت حمایت و پوشش درمانی اعم از روحی و جسمانی قرار بگیرد. ممکن است که امروز شرایط سخت و دشواری برای حداقل بخشی از جامعه ایجاد شده باشد اما این نوع از برخوردها و رفتارها در وهله اول نیاز به ورود روانپزشک و متخصصان درمانی است.

 

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: قدم بعدی نیز آن خواهد بود که این اتفاق و ابعاد حقوقی یا اداری آن بررسی شود که آیا این اتفاق به دلیل قصور مسئولان شهرداری بوده است و یا تخلف به ناحیه یا شخص دیگر و یا خود فرد مربوط می شود و دقیق‌تر آنکه چه کسی در این اتفاق نقش اصلی را برعهده داشته و نتوانسته است وظایف خود را به درستی انجام بدهد.

 

وی ادامه داد: در این میان نیز اعضای شورای شهر تهران موظف هستند که با ورود به این پرونده زمینه تکرار چنین اتفاقاتی را مهار و کنترل کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------