آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

غبار محلی در مناطق مرکزی اصفهان حاکم می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت:بدنبال پایداری جو از امروز تا روز پنج شنبه شاهد غبار محلی در مناطق مرکزی اصفهان خواهیم بود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی آرام و پایدار از امروز تا اواسط روز پنجشنبه در استان اصفهان است.

 

وی بیان داشت: بر این اساس آسمان در اکثر نقاط استان صاف تا قسمتی ابری می باشد و در مناطق مرکزی غبار محلی پیش بینی می‌شود.

 

کارشناس مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: از عصر فردا تا اوایل وقت روز جمعه به دلیل عبور موج ناپایدار در مناطق غرب استان بارش باران و برف و در سایر مناطق بارش پراکنده پیش بینی می شود.

 

وی اعلام کرد: همچنین اواخر وقت روز جمعه تا اوایل شنبه نیز موجی دیگر منجر به بارش در مناطق غرب، شمال و جنوب شرق استان خواهد شد و در سایر نقاط بارش پراکنده را به دنبال دارد.

 

علی عسگریان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، ادامه داد:  امروز هوای اصفهان صاف تا کمی ابری و به تدریج با غبار محلی  همراه است.

 

وی ادامه داد: در اواخر هفته هوای صاف تا کمی ابری و غبار صبحگاهی، به تدریج افزایش ابر گاهی وزش باد در اواخر وقت بارش پراکنده را پیش بینی می کنیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------