وضعیت رودخانه زاینده رود از بحران خارج شد



اخبار,اخبار اجتماعی,رودخانه زاینده رود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان گفت: از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تاکنون حجم آب موجود در رودخانه زاینده رود ثابت شده است و بنا بر اعلام شرکت آب منطقه‌ای وضعیت رودخانه از وضعیت بحران خارج شده است.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با ایمنا، با بیان اینکه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه تاکنون حجم آب موجود در رودخانه زاینده رود ثابت شده است، اظهار کرد: شرکت آب منطقه‌ای اعلام کرد که وضعیت رودخانه زاینده رود از بحران خارج شده است و چند ساعت برای فروکش کردن آب اضافه شده زمان نیاز است.

 

وی با بیان اینکه بنا بر اعلام شرکت آب منطقه‌ای بحران فعلی زاینده رود مدیریت شده است، افزود: اما باید توجه داشت که با توجه به بارش‌ها در مسیر زاینده رود و بالا دست امکان آب شدن برف‌ها و اضافه شدن آب پشت سد وجود دارد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه طی ساعات اخیر سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با استفاده از ۱۵۰ نیروی مازاد بر نیروهای شیفت، ۳۰ قایق، ۴۰ تیوپ نجات و خوردوهای امداد و نجات در ۱۰۰ کیلومتر حاشیه زاینده رود در حالت آماده باش قرار داشت، اضافه کرد: در حال حاضر عملیات تمام شده است و نیروهای امداد و نجات در ایسگاه‌ها در حالت آماده باش هستند.

 

وی گفت: در حال حاضر پارک‌های حاشیه زاینده رود برای استفاده از شهروندان بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند تا لبه دوم از حاشیه رودخانه استفاده کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------