حالت فوق العاده در خوزستان لغو شد



اخبار,اخبار اجتماعی

استاندار خوزستان گفت:حالت فوق العاده در خوزستان با توجه به کاهش دبی سدهای این استان در روزهای اخیر و برطرف شدن خطر سیل و آبگرفتگی، از روز چهارشنبه 11 فروردین در این استان لغو شد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا شریعتی روز چهارشنبه در این باره افزود: با توجه به بارش های قابل توجه در خوزستان و حوضه‌های بالادست و همچنین افزایش دبی ورودی به مخازن و نزدیک شدن سدها به تراز حداکثری از 10 فروردین در این استان حالت فوق العاده اعلام شد. 

 

وی گفت: اما اکنون با توجه به کاهش دبی سدهای استان در روزهای اخیر و برطرف شدن خطرسیل و آبگرفتگی در سطح خوزستان، این حالت فوق العاده لغو شد. 

 

استاندار خوزستان ادامه داد: جا دارد از مقامات کشوری و لشکری، اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و شورای شهرستان ها و همچنین سایر دستگاه های اجرایی خوزستان به خاطر تلاش فراوانی که در زمینه کنترل سیلاب و خدمت رسانی به مردم داشتند ،تقدیر کنیم. 

 

پیش از این شهردار اهواز گفته بود که حدود چهار هزار کارگر خدمات شهری و فضای سبز به صورت داوطلبانه، روز جمعه هفته آینده جاده های ساحلی اهواز را پاکسازی می کنند و این مسیرها از روز شنبه آینده پس حدود یک ماه بازگشایی می شوند. 

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان نیز پیش از این گفته بود که 256 هزار و 701 نفر از تاریخ چهارم فروردین امسال تاکنون در سیل خوزستان امدادرسانی شدند و این امداد رسانی همچنان ادامه دارد. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------