۲۷درصد شاغلان جدید فاقد بیمه هستند



اخبار,اخبار اجتماعی

مدیرکل توسعه اشتغال و سیاستگذاری بازار کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در مجموع در استان تهران بین ۱۰ تا ۱۵ درصد در مورد طرح‌های اشتغال مغایرت وجود دارد که این رقم در کل کشور ۲۰ درصد است.

به گزارش تسنیم، علاءالدین ازوجی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران با اشاره به نظارت و پایش طرح‌های اشتغال اظهار داشت: 141 هزار طرح در کل کشور مورد نظارت و پایش قرار گرفتند.

 

وی بیان کرد: در استان تهران 48 طرح مغایرتی بین منابعی که بانک ثبت کرده و آنچه متقاضی اعلام کرده وجود دارد، همچنین در مورد اشتغال واقعی و میزان اشتغال ثبت شده در استان تهران نیز 20 طرح با مشکل روبه رو هستند.

 

مدیرکل توسعه اشتغال و سیاستگذاری بازار کار وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مورد ضرورت بیمه برای شاغلان افزود: بخش عمده‌ای از اشتغال از ساختار بیمه برخوردار نیست و طبق گزارش‌های اعلام شده  27 درصد شاغلان جدید در این قالب قرار دارند که برای تحقق اشتغال پایدار باید ارتباط با بیمه برقرار شود.

 

ازوجی همچنین عنوان کرد: از لحاظ پیشرفت فیزیکی 150 طرح در استان تهران طبق زمان‌بندی پیش نرفته و همچنان روال کُندی را طی می‌کند.

 

وی در پایان با بیان اینکه در مجموع در استان تهران بین 10 تا 15 درصد در مورد طرح‌های اشتغال مغایرت وجود دارد که این رقم در کل کشور 20 درصد است خاطرنشان کرد: نباید نرخ بیکاری در استان تهران 12.2  دهم درصد باشد؛ چرا که زمینه‌های فعالیت بسیاری در حوزه‌های مختلف در استان تهران وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------