آخرین اخبار جامعه

شاخص کیفیت هوا  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

اعلام وضعیت خطرناک برای هوای ۲ شهر | گرد و غبار در این شهر ۸ برابر حد مجاز شد

مدیر روابط عمومی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست در یکی از استان‌های کشور، از قرار گرفتن وضعیت هوای دو شهر در حالت خطرناک و…

هوای اصفهان در وضعیت ناسالم ثبت شد



اخبار,اخبار اجتماعی,هوای اصفهان

رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز کیفیت هوای اصفهان با شاخص کیفی ۱۲۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

بابک صادقیان در گفت و گو با مهر، با بیان اینکه میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۲ ظهر امروز به ۱۲۷ رسیده است، ابراز داشت: هوای امروز اصفهان در ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهر اصفهان مانند خیابان رودکی با ۱۱۵ و چهارباغ خواجو ۱۲۱ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه همچنین کیفیت هوا در میدان احمدآباد با ۱۵۳ در وضعیت ناسالم برای عموم ثبت شده است، ابراز داشت: همچنین شاخص آلودگی در استانداری اصفهان با ۱۱۶ و بزرگراه خرازی ۱۲۸ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

رئیس امور آزمایشگاه‌های محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه در تمامی ایستگاه‌های سنجش آلایندگی شهرستان‌ها شاخص کیفی هوا در وضعیت نارنجی یا زرد ثبت شده است، بیان داشت: میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان در زرین شهر با ۱۱۲ و دولت آباد ۱۰۷ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است و در شاهین شهر با ۹۷، مبارکه ۸۹ و نجف آباد ۷۹ در وضعیت سالم گزارش شد.

 

رئیس امور آزمایشگاه‌های استان اصفهان تاکید کرد: شاخص کیفی هوا در بازه صفر تا ۵۰ نشانه هوای پاک، ۵۰ تا ۱۰۰ نشانه هوای سالم، ۱۰۰ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (افراد دچار بیماری‌های قلبی تنفسی، کودکان و افراد میانسال و زنان باردار و غیره) و ۱۵۰ تا ۲۰۰ نشانه وضعیت ناسالم برای عموم مردم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و بالاتر از ۳۰۰ نشانه هوای خطرناک است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------