کدام مدارس کشور به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد؟/ مدارس اصفهان فردا تعطیل است؛ تعطیلی مدارس تهران تا دوشنبه



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس اراک و قم
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی مدارس پایتخت در ۲ روز آینده (یکشنبه و دوشنبه) خبر داد.

به گزارش تسنیم، مسعود سقفی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد تمام مدارس شهر تهران در همه مقاطع تحصیلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه 4 و 5 اسفند تعطیل است.

 

وی افزود: علت این تعطیلی به این دلیل است که مدارس می‌خواهند فضا را آماده کنند تا دانش‌آموزان در روزهای بعدی در نهایت امنیت وارد مدارس شوند و ضدعفونی وسایل مرتبط با مدرسه انجام شود.

 

سخنگوی آموزش و پرورش  شهر تهران گفت: این وضعیت شرایط را فراهم می‌کند تا دانش‌آموزان از روزهای بعد اگر شرایط فراهم بود به مدارس مراجعه کنند.

 

مدارس اصفهان فردا تعطیل است

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از تعطیلی مدارس اصفهان در همه مقاطع تحصیلی در روز یکشنبه چهارم اسفند خبر داد.

 

براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با هدف آماده سازی و ضد عفونی کردن مدارس در راستای جلوگیری از شیوع کرونا و سلامت دانش آموزان، کلیه مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و همچنین شهرهای کاشان و آران و بیدگل در همه مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است.

 

تعطیلی یک هفته ای مدارس اراک

با تصمیم اعضای شورای تامین استان مرکزی مدارس شهرستان اراک به منظور پیشگیری از بیماری کرونا یک هفته تعطیل شد.

 

این تصمیم در پی بروز بیماری کرونا در اراک اتخاذ شده است.

 

همچنین طبق مصوبه شورای تامین، علاوه بر دانشگاه‌ها و مدارس، باشگاه های ورزشی، آموزشگاه های آزاد و آموزشگاه های زبان هم تا پایان هفته جاری در اراک تعطیل خواهد بود.

 

مدارس استان قم 2 روز تعطیل شد

با تصویب ستاد مدیریت بحران استان قم، کلیه مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، مهدکودک‌ها و مراکز حوزوی استان قم روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۴ و ۵ اسفندماه تعطیل اعلام شد.

 

کرونا همه مراکز آموزشی گیلان را تا چهارشنبه تعطیل کرد

براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به منظور افزایش آمادگی ها و جلوگیری موثر از گسترش شیوع کرونا ویروس تمامی مراکز آموزشی و علمی اعم از مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه های غیر دولتی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک گیلان از یکشنبه چهارم اسفند تا پایان روز چهارشنبه هفتم اسفند تعطیل است.

 

مدارس گلستان هم تعطیل شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان، فردا یکشنبه چهارم و پس فردا دوشنبه پنجم اسفندماه تمامی مدارس گلستان در همه مقاطع تعطیل است.

 

اطلاعیه تعطیلی مدارس در تمامی نواحی و مناطق استان قزوین

باتوجه به تصمیم آموزش وپرورش استان، به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان عزیز و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مدارس استان قزوین در روزهای یکشنبه ۹۸/۱۲/۴ و دوشنبه ۹۸/۱۲/۵ تعطیل است.

 

مدارس همدان ۲ روز تعطیل شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، محمد سهرابی اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس و اهتمام به سلامتی دانش آموزان، فرهنگیان و خانواده ها و نظر به هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دوره های تحصیلی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان سراسر استان همدان در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفندماه ۹۸ در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل اعلام می شوند.

 

تمام مدارس زنجان فردا تعطیل است 

آموزش و پرورش استان زنجان اعلام کرد: به جهت برگزاری انتخابات در اکثر مدارس استان و ضرورت ضدعفونی کامل مراکز و پیشگیری از شیوع هر نوع بیماری واگیردار تمام مدارس استان مناطق و نواحی ۱۴ گانه فردا یکشنبه ۴ اسفند ماه صبح و عصر تعطیل است.

 

مدارس کرمانشاه 2 روز تعطیل شد

اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد: نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی در شرایط کنونی و به منظور صیانت از سلامت آحاد جامعه از جمله دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌ها و در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی استان تمامی مدارس دولتی و غیردولتی، مراکز آموزشی علمی آزاد و زبان در سراسر استان کرمانشاه در روزهای یکشنبه و دوشنبه، چهارم و پنجم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.

 

مدارس آذربایجان شرقی فردا تعطیل شد

در اطلاعیه آموزش و پرورش استان آمده است: در راستای اتخاذ تدابیر لازم برای حفظ ایمنی و سلامت دانش آموزان و به منظور ضد عفونی کامل مراکز آموزشی و پرورشی برای پیشگیری از شیوع هرنوع بیماری واگیردار، فردا یکشنبه چهارم اسفند کلیه مدارس شهری و روستایی استان آذربایجانشرقی در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام می شود.

 

مدارس اردبیل دو روز تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه ( چهارم و پنجم ) اسفند ماه ۹۸ بر اساس مصوبات کارگروه ویژه شورای سلامت استان و به منظور حفظ سلامت دانش آموزان عزیز و  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلیه مدارس و آموزشگاههای علمی آزاد و زبان انگلیسی تحت پوشش آموزش و پرورش استان اردبیل در نوبت قبل از ظهر و بعد از ظهر تعطیل است.

 

همه مدارس استان سمنان برای دو دیگر تعطیل شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تعطیلی همه مدارس این استان طی دو روز آینده خبر داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------