طرح زوج و فرد در اصفهان همچنان برقرار است



اخبار,اخبار اجتماعی,طرح زوج و فرد در اصفهان
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح زوج و فرد در سطح شهر اصفهان از ساعت 8 صبح الی 13 فعال است و در ساعت 13 الی 15 یک‌ وقت آزاد برای کارمندان و نیروی‌های خدماتی است تا بتوانند به خانه‌هایشان برگردند و از ساعت 15 الی 24 فعال می‌شود.

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به وضعیت ترافیک در سطح استان اصفهان اظهار داشت: ترافیک در سطح استان اصفهان تقریباً عادی است و کمی در شهر اصفهان نسبت به دیروز تراکم بیشتری دارد و قابل‌ قبول است.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به ادامه طرح زوج و فرد در استان اصفهان، گفت: در شهر اصفهان طرح زوج و فرد فعلاً وجود دارد ولی ساعات این طرح برای کارکنان دولت و نیروی‌های خدماتی تنظیم‌شده است.

 

وی ادامه داد: طرح زوج فرد در سطح شهر اصفهان از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ فعال است و دوربین‌ها و همکاران اعمال قانون می‌کنند و در ساعت ۱۳ الی ۱۵ یک‌وقت آزاد برای کارمندان و نیروی‌های خدماتی است تا بتوانند به خانه‌هایشان برگردند و در نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۵ الی ۲۴ فعال می‌شود و دوربین‌ها و نیروهای پلیس خودروهای متخلف را اعمال قانون می‌کنند و این طرح فعلاً ادامه خواهد داشت.

 

محمدی با اشاره به ادامه این طرح در آینده گفت: فردا در جلسه کمیته حمل نقل ستاد مبازره با بیماری کرونا استان اصفهان قرار است در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد و این‌ یک طرح قابل‌قبول است و توانسته ترافیک شهر را کاهش دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------