تمدید محدودیت های کرونایی در تهران/ ورودی پارک‌ها و بوستان‌های اهواز مسدود شد



اخبار,اخبار اجتماعی,استاندار تهران
استاندار تهران از تمدید محدودیت های کرونایی در تهران تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در تشریح تمدید محدودیت ها در پی تشدید شیوع کرونا ویروس گفت: تمام محدودیت های ابلاغی در هفته گذشته از روز یکشنبه ۲۷ تا پایان هفته  جاری در استان تهران به قوت خود باقی است. در خصوص برگزاری کلاس ها در مدارس ،دانشگاه ها و سایر آموزشگاه ها تاکید بر آموزش های غیر حضوری و بهره گیری از فضای مجازی است.

 

وی افزود: همچنان استفاده از ماسک از درب منازل برای شهروندان در استان  تهران ضروری و الزامی است. برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، باشگاه های ورزشی، ورزش های پر برخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه خانه ها و چایخانه ها، باغ وحش و شهر بازی ها، مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و باشگاه های بدنسازی و همچنین عدم برگزاری نماز جمعه در این ابلاغیه مورد تاکید قرار گرفته است.

 

ورودی پارک‌ها و بوستان‌های اهواز مسدود شد

فارس نوشت: سرهنگ منضور جمشیدی رییس پلیس راهور استان خوزستان، اظهار کرد: برابر تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا استان،  به‌علت شیوع و همه‌گیر شدن ویروس کرونا ورودی و خروجی  تمام پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهر اهواز  با موانع فیزیکی و بتنی بسته شده است.

 

وی تصریح کرد: از توقف انواع وسائط نقلیه در روبرو، ورودی، خروجی و مجاورت این محیط‌ها جلوگیری به‌عمل آمده و در صورت توقف با جرثقیل  به پارکینگ انتقال داده خواهند شد.

 

 رئیس پلیس راهور استان خوزستان از شهروندان خواست که در خانه بمانند و با پلیس در جهت حفظ سلامت جامعه همکاری لازم را داشته  باشند و ترددها و سفرهای غیر ضروری شهری را به حداقل ممکن برسانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------