ادارات اصفهان سه‌شنبه هم با تأخیر آغاز به کار می‌کنند/ اجرای طرح زوج و فرد



اخبار,اخبار اجتماعی,آلودگی هوا اصفهان
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: برای فردا فعالیت دستگاه‌های اجرایی بجز خدمات رسان، امدادی و بانک‌ها با یک ساعت تاخیر از ساعت ۸:۳۰ صبح در بخش‌های مرکزی شهرستان اصفهان، لنجان و شاهین شهر همچنین شهرستان‌های خمینی شهر، فلاورجان و برخوار آغاز می‌شود.

به گزارش فارس، منصور شیشه‌فروش اظهار داشت: بنابر اطلاعیه شماره ۲۶ کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان، برای فردا سه‌شنبه ۲۲ دی ماه فعالیت دستگاه‌های اجرایی بجز خدمات رسان، امدادی و بانک‌ها با یک ساعت تاخیر از ساعت ۸:۳۰ صبح در بخش‌های مرکزی شهرستان اصفهان، لنجان و شاهین شهر همچنین شهرستان‌های خمینی شهر، فلاورجان و برخوار آغاز می‌شود.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان  افزود: همچنین با موافقت مدیر، کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای و آسیب پذیر برای ارائه خدمات می‌توانند دورکاری کنند.

 

وی گفت: با توجه به استمرار پایداری هوا، کاهش دما و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش میدان دید بخصوص در ساعات اولیه روز بر اجرای طرح تردد زوج و فرد خودرو‌ها در هسته مرکزی شهر اصفهان از ساعت ۹ صبح یکسره تا ساعت ۲۱ تا پایان هفته تصمیم گیری شد.

 

شیشه‌فروش افزود: جلوگیری از فعالیت کوره‌های تولید گچ و آجر، کاهش فعالیت بخش‌های صنعتی آلاینده، ممنوعیت تردد خودروها، کامیون ها، اتوبوس‌ها و موتورسیکلت‌های دودزا و بدون معاینه فنی همچنین جلوگیری ازعملیات عمرانی، فعالیت‌های معدنی، خاکبرداری، سوزاندن ضایعات و هرگونه فعالیتی که منجر به تشدید آلاینده‌ها شود مممنوع است.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در پایان گفت: کاهش سفر‌های غیر ضرور شهری، استفاده نکردن از خودرو‌های شخصی، استفاده از ماسک، پرهیز از فعالیت‌های بدنی در فضا‌های باز و رعایت الگوی مصرف گاز و اعلام هرگونه اخبار مرتبط با تخلف‌های مرتبط با آلودگی هوا به سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری و ۱۹۰ بهداشت واداره محیط زیست از توصیه‌های مدیریت بحران استانداری اصفهان به شهروندان است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------