تفرجگاه های اصفهان تعطیل شد؛ هرگونه توقف در حاشیه زاینده‌رود ممنوع/ تعطیلی ۲ هفته‌ای بوستان‌های تهران



تعطیلی تفرجگاه های اصفهان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: با توجه به ابلاغ ستاد استانی مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی توقف هرگونه وسیله نقلیه درحاشیه رودخانه زاینده رود، ناژوان، پارک جنگلی صفه و سایر تفرجگاه های اصفهان ممنوع و مشمول جریمه می شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار کرد: با توجه به ابلاغ ستاد استانی مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی توقف هرگونه وسیله نقلیه درحاشیه رودخانه زاینده رود، ناژوان، پارک جنگلی صفه و سایر تفرجگاه های اصفهان ممنوع و مشمول جریمه می شود.

 

وی افزود: امکانات و تجهیزات لازم برای برخورد با تخلفات را داریم اما تمایل به اعمال جریمه و برخورد با شهروندان با فرهنگ استان اصفهان مدنظر نیست.

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و با تصویب ستادملی و استانی مبارزه با کرونا مراکز و دفاتر تعویض پلاک و فعالیت آموزشگاه های رانندگی به جز خدمات آزمون عملی و آموزشهای عملی درکلانشهر اصفهان و شهرستان های قرمز کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

 

وی گفت: در حال حاضر شهرستان های کاشان، اردستان و اصفهان در وضعیت قرمز است و در صورت افزوده شدن سایر شهرستانها به وضعیت قرمز، بلافاصله از فردای آن روز نسبت به تعطیلی اقدام می شود.

 

***

 

تعطیلی ۲ هفته‌ای پارک های منطقه‌ای و بوستان‌های شهر تهران

علی‌محمد مختاری؛ مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به تعطیلی پارکهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در سطح شهر تهران اظهار کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا و همچنین بخشنامه مدیریت بحران شهرداری تهران تمامی پارکها منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تعطیل هستند.

 

وی افزود: بر همین اساس، پارکهای منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای از روز گذشته به مدت دو هفته طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و مدیریت شهرداری تهران تعطیل شده و انتظار می‌رود شهروندان در این ارتباط همکاری را با مجموعه بوستانهای شهر تهران داشته باشند.

 

مختاری ادامه داد: البته بوستانهای محله‌ای تعطیل نیست اما باز هم انتظار داریم تعداد کمتری از شهروندان به این بوستانها مراجعه کنند تا انشاءالله با مدیریت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیک جدی کرونها را طی کینم.

 

وی افزود: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، بوستانهای جنگلی که به عنوان بوستانهای فرامنطقه‌ای می‌شوند نیز تعطیل هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------