خرید خدمت سربازی سال آینده امکان پذیر می‌شود



خرید خدمت سربازی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ از مصوبات جدید کمیسیون متبوع خود برای خرید خدمت سربازی مشمولان خارج از کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رحیم زارع گفت: آن دسته از مشمولان غایب خارج از کشور که پنج سال از زمان فراخوان آنان به خدمت زیر پرچم می‌گذرد، در سال آینده تسهیلاتی جهت خرید خدمت سربازی آنان در نظر گرفته شده است.

 

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو دیگر کمیسیون تلفیق در این باره گفته بر اساس این مصوبه کسانی که از پیش از زمان مشمولیت‌ آن‌ها در خارج از کشور بوده و چند سال است که از زمان مشمول بودنشان برای خدمت سربازی می‌گذرد و در خارج به سر می‌برند به منظور اینکه برای تردد به کشور با مشکلی مواجه نشوند می‌توانند خدمت سربازی خود را با قیمت ۱۵ هزار یورو بخرند.

 

زارع سایر مصوبات کمیسیون را به شرح زیر اعلام کرد:

 

اخلالگران اقتصادی از طریق قانون شکنی و تخلف از قانون، مالی کسب می‌کنند، علاوه بر رد مال به همان میزان جریمه مالی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

 

۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی از جمله اسناد خزانه جهت احداث و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، مهار و تامین آب کشور با اولویت طرح‌های شهری و نیز برق و آب در اختیار شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو قرار گیرد.

 

 وزارت آموزش و پرورش نیز موظف شد، از فروش اموال غیرمنقول مازاد خود جهت توسعه و تکمیل مدارس در مناطق محروم با اولویت مدارس خیرساز در استان‌ها و شهرستان‌ها یا منطقه خود اقدام کند.

 

وزارت جهاد کشاورزی نیز موظف شد در سال آینده تا سقف ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال منقول و غیرمنقول مازاد خود را به فروش رسانده و با اولویت مناطق محروم در حوزه‌های کشاورزی و شبکه‌های آبیاری، زهکشی و آب و خاک صرف کند.

 

در یکی از مصوبات کمیسیون تلفیق مصوب شد در سال آینده هزینه‌هایی که خیرین برای ساخت پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها انجام می‌دهند، به عنوان هزینه قابل قبول مالیاتی محسوب شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------