فرماندار: سرچشمه چند رود مهم در بوئین میاندشت قرار دارد اما آب آشامیدنی نداریم



فرماندار بوئین‌میاندشت،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
فرماندار شهرستان بوئین‌میاندشت گفت: این شهرستان با وجود اینکه در کنار جاده ترانزیتی اصفهان به خوزستان قرار گرفته است و با وجود مواهب بسیار طبیعی، دچار محرومیت شدید است، به طوری که سرچشمه چندین رودخانه از این شهرستان منشعب می‌شود، اما چندین روستا آب آشامیدنی ندارند.

"رضاعلی معصومی" فرماندار بوئین‌میاندشت در دیدار با مدیر خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت موضوع رسانه در کارکرد فضای سیاسی و اجتماعی اظهار داشت: یقینا رسانه‌ها ابزاری قدرتمند برای تسهیل امور در فضای اجتماعی و سیاسی کشور هستند و نوع نگاه مسؤولان به اصحاب رسانه باید در نقش یاری‌رسان در حل امور باشد.

 

وی تصریح کرد: شهرستان‌های استان اصفهان در وضعیت متوازنی قرار ندارند و توزیع امکانات در شهرستان‌ها یکسان نیست و برای مثال شرق و غرب استان اصفهان از محرومیت رنج می‌برند و لازم است تا نگاه به توسعه متوازن در استان تغییر یابد و در همین راستا رسانه می‌تواند ابزاری کارا و موثر برای انعکاس مشکلات این مناطق به مسؤولان بالادستی و استانی باشد.

 

معصومی با اشاره به موقعیت خاص شهرستان بوئین‌میاندشت گفت: شهرستان ما با وجود اینکه در کنار جاده ترانزیتی اصفهان به خوزستان قرار گرفته است و با وجود مواهب بسیار طبیعی، دچار محرومیت شدید است، به طوری که سرچشمه چندین رودخانه از این شهرتان منشعب می‌شود، اما چندین روستای ما آب آشامیدنی ندارند و در تهیه آب کشاورزی برای کشاورزان خود دچار مشکل هستیم که نیاز است این مسائل از طریق رسانه منعکس شود.

 

فرماندار شهرستان بوئین‌میاندشت بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات اساسی مردم شهرستان در حوزه راه‌ها است به طوری که ورودی این شهرستان به شدت حادثه‌خیز است و چندین است پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح آن در بروکراسی‌های اداری باقی‌مانده است و همین مووضع باعث شده تا چندین نفر از هموطنان ما جان خود را از دست دهند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------