۲۲ نفر در قالب گروه‌های گردشگری در ارتفاعات املش دستگیر شدند/ دستگیری ۴ خواننده زن در عروسی‌ها در میناب



گردشگران در املش،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: ۲۲ نفر از عاملان تبلیغ فرقه‌های نوظهور و منحط غربی در ارتفاعات ییلاقی شهرستان املش دستگیر شدند.

به گزارش مهر، سرهنگ حسین حسن‌پور پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران تأکید کرد: مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و جلوگیری از اشاعه فرهنگ غربی و خود ساخته در فضای مجازی و حقیقی یکی از اولویت‌های پلیس است.

 

وی با اشاره به دریافت گزارش‌هایی مبنی بر برگزاری مراسم خرافه‌پرستی، تبلیغ فرقه‌های نوظهور و مصرف مواد مخدر توسط چند نفر در جنگل‌های گیلان، افزود: این افراد از طریق فضای مجازی فراخوان نیز منتشر کرده بودند.

 

جانشین فرمانده انتظامی گیلان ادامه داد: این افراد در قالب گروه‌های گردشگری در گیلان حضور یافته بودند که بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته محل فعالیت این افراد در ارتفاعات ییلاقی یکی از روستاهای شهرستان املش شناسایی شد، افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری فرماندهی انتظامی املش با اشرافیت اطلاعاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

سرهنگ حسن پور از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تبلیغ فرقه‌های نوظهور و منحط غربی خبر داد و تصریح کرد: ۱۴ دستگاه خودرو و تعدادی آلات و ادوات تبلیغ فرقه‌های نوظهور و منحط غربی از متهمان کشف شد.

 

وی اظهار کرد: متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه دشمن با تهاجم فرهنگی اعتقادات جوان را هدف قرار داده است، اضافه کرد: با تقویت اعتقادات مذهبی در خانواده‌ها می‌توان دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام ساخت.

 

***

 

۴ خواننده زن در عروسی‌ها در میناب بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب میناب گفت: 4 خواننده زن در عروسی‌ها در میناب بازداشت شدند و در صورت تکرار هم خواننده و هم صاحب عروسی بازداشت خواهند شد.

 

به گزارش فارس، ابراهیم طاهری دادستان عمومی و انقلاب میناب امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: 4 خواننده زن «دی جی» در این شهرستان به جرم خواننده در عروسی‌ها بازداشت شده‌اند و اگر تکرار شود، هم خواننده و هم صاحب عروسی بازداشت خواهند شد.

 

وی افزود: پرونده این 4 نفر در دست بررسی است.

 

دادستان عمومی و انقلاب میناب تأکید کرد: برای رسیدگی به تمامی انواع پرونده‌ها، شعب مختلف در میناب موجود است و دادگستری میناب در حقیقت نقش کلیدی در شرق هرمزگان را داراست.

 

طاهری همچنین عنوان کرد: 30 نفر از سرکردگان قاچاق سوخت در شرق استان دستگیر و پرونده آنها در دست بررسی است.

 

وی گفت: حتی یک روز نیز مرخصی به سارقان نداده‌ایم تا با آزادی نتوانند دوباره زندگی مردم را ناامن کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------