البرز و تهران فردا (دوشنبه 13 تیر 1401) تعطیل شدند/ تاخیر 2 ساعته در فعالیت ادارات و سازمان‌های خوزستان



تعطیلی البرز،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی تمامی ادارات، بانک‌ها و مراکز علمی و آموزشی استان به دلیل کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و گرد و غبار در روز دوشنبه ۱۳ تیرماه خبر داد.

به گزارش صدا و سیما، امیر جاویدپور روز یکشنبه ۱۲ تیرماه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان اظهار کرد: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان، تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی حاکی از گذر توده گرد و غبار و فعالیت موج ناپایدار است.

 

وی افزود: در این راستا با توجه به پیش بینی وزش باد نسبتا شدید و لحظه‌ای، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها با تعطیلی تمامی ادارات بانک‌ها و مراکز علمی و آموزشی استان استان موافقت شد.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: این وضعیت تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت.

 

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت آلودگی هوای برای تمامی گروه‌ها به ویژه کودکان، سالمندان و گروه‌های پرخطر توصیه می‌شود جهت حفظ سلامت خود از تردد در سطح استان خودداری کنند.

 

 ***

 

آلودگی هوا تهران را تعطیل کرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تعطیلی تمامی ادارات و‌ مراکز علمی و آموزشی استان به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه در روز دوشنبه خبر داد.

 

به گزارش فارس، عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اظهار کرد: ادارات، مهدکودک ها و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به استثنای دو شهرستان دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه تعطیل است.

 

وی گفت: تمامی ادارات و‌ مراکز علمی و آموزشی استان به دلیل کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و گرد و غبار در روز دوشنبه تعطیل شد.

 

بانک‌ها و بورس فردا تعطیل نیستند

بانک ها و بورس در تهران فردا (دوشنبه ۱۳ تیر) تعطیل نیستند.

 

 ***

 

تاخیر ٢ ساعته در فعالیت ادارات و سازمان‌های خوزستان

ادارات و دستگاه‌های اجرایی ۱۲ شهرستان خوزستان فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه با ۲ ساعت تاخیر آغاز بکار می‌کنند.

 

بنابر اعلام کارگروه شرایط اظطرار آلودگی هوای خوزستان؛ فردا دوشنبه ١٣تیرماه آغاز به کار و فعالیت ادارات درشهر‌های اهواز، باوی، حمیدیه، کارون، دزفول، شوشتر، گتوند، اندیمشک، شوش. کرخه و دشت آزادگان با دو ساعت تاخیر خواهد بو، فعالیت نیرو‌های امدادی و عملیاتی و شیفتی مطابق روال انجام خواهد شد.

 

امتحانات مراکز آموزشی و آموزش عالی شهرستان‌های مذکور در روز دوشنبه مورخ ۱۳ تیرماه ۱۴۰۱ بدون تغییر و براساس برنامه اعلام شده توسط مراکز مربوطه برگزار خواهد گردید.

 

در صورت تشدید آلودگی هوا فردا صبح در خصوص تعطیلی احتمالی اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------