کلاهبرداری ۲۶۰ میلیاردی از ۶۸ نفر با پیش فروش خودرو



اخبار,اخبار اجتماعی,نیروی انتظامی
فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در قم، گفت: نامبرده با پیش فروش خودرو، از ۶۸ نفر در استان‌های سمنان و البرز ۲۶۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهارداشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم یک دستگاه خودرو سوزوکی را حین عبور از محورهای استان، به دلیل داشتن دستور توقیف با موضوع کلاهبرداری از شهرستان میامی استان سمنان توقیف و راننده را دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد وی دارای ۲ نمایندگی شرکت ایران خودرو بوده که یکی از آن‌ها در سال گذشته تعطیل شده است و نمایندگی دیگر همچنان مشغول به فعالیت بود و مردم برای ثبت نام خودرو به جای واریز وجه به حساب این شرکت به صورت کامل مبالغ را به حساب شخصی وی پرداخت می‌کردند.

 

سردار آقاخانی اضافه کرد: در ادامه طی بازرسی از خودرو نامبرده، تعداد زیادی اسناد ملکی و همچنین اسناد خودرو و سکه طلا کشف و در ادامه با دستور مقام قضائی این نمایندگی نیز پلمب شد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۷ نفر از شکات در استان‌های سمنان و البرز شناسایی شده اند، ارزش کلاهبرداری متهم را بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: در نهایت وی به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مرجع قضائی و سرانجام با قرار قانونی روانه زندان شد.

 

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: هموطنان برای ثبت نام خودرو می‌بایست با هوشیاری و دقت لازم مبالغ را تنها به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنند تا شاهد اینگونه کلاهبرداری‌ها نباشیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------