آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

وزش باد شدید بعدازظهر در تهران/ کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور



  اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی ,هواشناسی

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ،آخرین وضعیت جوی کشور در سه روز آینده را تشریح کرد.

 احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و  سینوپتیکی و داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده برای بخش‌های شمالی استان‌های واقع در شمال غرب  کشور و برخی نقاط سواحل دریای خزر و به تدریج شمال شرق کشور، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق پراکنده همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: در سه روز آینده نیز به تناوب برای جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و ارتفاعات کرمان در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده، گاهی رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود. همچنین در بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه(۲۵ و۲۶ خرداد ماه)  وزش باد موقتی نسبتا شدیدی در تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان، سمنان، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان رضوی همراه  پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: پنجشنبه (۲۵ خردادماه)در اکثر نقاط کشور افزایش نسبی دما و در روزهای جمعه و شنبه (۲۶و ۲۷ خرداد) نیز به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور روی خواهد داد. همچنین دریای خزر امروز بعدازظهر و روز شنبه نیز مواج خواهد بود.

 

وظیفه در پایان گفت:برای تهران نیز در روز پنجشنبه(۲۵ خرداد) آسمانی صاف و گاهی وزش باد و در بعدازظهر نیز افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۳۹ و ۲۵ درجه سانتی گراد و در روز جمعه(۲۶ خرداد) آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و گاهی افزایش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۲۴ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه(۲۷ خرداد) نیز آسمانی صاف همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------