آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

بررسی طرح انتقال آب خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران



   اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی, خلیج فارس

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح انتقال آب خلیج فارس به مناطق مرکزی ایران در کمیسیون امنیت ملی در حال بررسی است.

به گزارش ایسنا، مرتضی صفاری ظهر امروز(پنجشنبه) در جلسه شورای اداری شهر نطنز، اظهار کرد: طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به مناطق مرکزی ایران در کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال بررسی است.

 

وی افزود: از آنجایی که بحران آب در منطقه و به خصوص در ایران جدی شده است و در مناطق مرکزی ایران با بحران شدید آب و کاهش بارش ها روبرو هستیم، این طرح در حال بررسی است تا در صورت نیاز و نبود ایراد اجرایی شود.

 

نماینده مردم نطنز گفت: این پروژه می تواند ظرف مدت 4 تا 5 سال اجرایی شود و بخش اعظمی از مشکلات کمبود آب در فلات مرکزی ایران را مرتفع کند و همچنین مبحث دیگری که پیرامون رفع بحران آب در حال بررسی است، برداشت آب از لایه های عمیق و ژرف است که آن هم در حال بررسی است.

 

صفاری پیرامون ضرورت حفظ امنیت و توجه به آن گفت: کشور ما در منطقه ای از دنیا قرار دارد که جزء نا امن ترین مناطق است و می بینیم که همسایگان ما دچار جنگ و درگیری هستند ولی کشور ما در امنیت  کامل به سر می برد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با بودن امنیت است که می توان جذب سرمایه گذار خارجی و رونق اقتصادی ایجاد کرد و قطعا وجود چنین امنیتی در کشور ما زمینه ساز جذب سرمایه گذاران خارجی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------