پنل پیامکی رایگان لیمو اس ام اس + خط خدماتی رایگان



حتماً شما هم از آن دسته افرادی هستید که پیامک تبلیغاتی را بر روی تلفن همراه خود مشاهده کرده‌اید. این پیامک می‌تواند یک محصول یا خدمات را معرفی کرده و شما را برای استفاده از آن ترغیب کند. امروزه تلفن همراه یکی از کاربردی‌ترین وسایل دیجیتال است و همه‌ٔ افراد از آن استفاده می‌کنند. این استفادهٔ گسترده سبب شده‌است که کسب‌وکارها، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات مختلف، برای تبلیغ محصولات خود، از طریق تلفن همراه و ارسال پیامک، با افراد ارتباط برقرار کنند. همه‌ٔ پیامک‌های تبلیغاتی که بر روی گوشی تلفن همراه خود مشاهده می‌کنید، درواقع از طریق پنل پیامکی برای شما ارسال می‌شوند. اگر به دنبال شناخت انواع پنل اس ام اس، کاربردها، مزایا و دیگر خدمات آن هستید، لطفاً تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

پنل پیامکی رایگان لیمو اس ام اس

 

پنل پیامکی چیست؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که این پنل یک نرم‌افزار تحت وب است. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد که انواع پیامک‌ها را با موضوعات مختلف و در هر تعداد که می‌خواهید برای مخاطبان خود ارسال کنید. این سامانهٔ هوشمند وظیفه دارد پیامک‌های موردنظر شما را مدیریت کرده و آن‌ها را از طریق اینترنت برای مخاطبان ارسال کند. همچنین می‌تواند خدمات گوناگونی به شما ارائه دهد و به این صورت دست شما برای انتخاب باز است. این خدمات که به‌صورت بسته‌های مختلف ارائه می‌شوند، هرکدام دارای ویژگی‌هایی هستند که به افراد برای پیش‌برد اهدافشان کمک می‌کنند. به‌طورکلی امکانات پنل پیامکی عبارت‌اند از:

 

ارسال پیام به خط بلک لیست : گاه ممکن است مخاطبان برخی از شماره‌های تبلیغاتی را مسدود کنند. بنابراین این مسئله به شما اطمینان می‌دهد که پیامک تبلیغاتی به‌دست همه‌ٔ مخاطبان شما می‌رسد. حتی آن‌ها که شما را در خط بلک لیست خود قرار داده‌اند.

 

ارسال پیامک مکان محور(LBS) : پیامکی که بر اساس لوکیشن زنده افراد ارسال می شود .به تفکیک سن،پیش شماره،جنسیت و لوکیشن افراد بصورت دقیق ثبت میگردد.

ارسال منطقه‌ای: کافی است منطقهٔ مدنظر خود را تعیین کنید تا پیامک موردنظر به‌دست افراد آن منطقه برسد.

 

بانک اطلاعات مشاغل: از دیگر وظایف این نرم‌افزار، این است که لیستی از شماره‌های مخاطبین موردنظرتان را در اختیارتان قرار دهد.

 

گزارش‌گیری اختصاصی از دیگر خدمات این سامانه است.

 

پیامک صوتی: ارسال پیامک صوتی برای مخاطبان از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار است، به این صورت که طی یک تماس کوتاه، متن موردنظر شما به‌دست مخاطب می‌رسد.

 

انواع پنل پیامکی

پنل پیامکی رایگان لیمو اس ام اس بدون هزینه دریافت پنل پیامکی می باشد.

 

همان‌طور که گفته شد، پنل اس ام اس یک نرم‌افزار است. این نرم‌افزار به‌طورکلی به دو دسته تقسیم می‌شود که عبارت‌اند از:پنل پیامکی کاربردی و پنل نمایندگی. هرکدام از این دو دسته دارای ویژگی‌ها و مزایایی هستند که آن‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کند: 

 

دستهٔ اول که پنل کاربردی نام دارد، برای صاحبان کسب‌وکارها بسیار مناسب است. این پنل می‌تواند به‌راحتی جامعهٔ هدف شما را مشخص و تفکیک کرده و سپس برای آن پیامک ارسال کند. شما می‌توانید از این طریق، برای مشاغل خاص پیامک ارسال کنید و یا تعیین کنید که خط تلفن مخاطبان شما مربوط به کدام اپراتور باشد. از دیگر مزایای آن، این است که می‌توان جامعهٔ هدف خود را یک جنسیت خاص و یا یک رنج سنی مشخص تعیین کرد. پنل کاربردی به شما امکان می‌دهد که پیش‌شماره‌ها را تفکیک کنید و یا پیامک مکان محور ارسال کنید. ارسال پیامک صوتی از دیگر امکانات آن است.

 

دستهٔ دوم پنل نمایندگی است که درواقع یک نوع شغل خانگی محسوب می‌شود؛ به این صورت که شما می‌توانید یک پنل خریداری کرده، به‌صورت نامحدود کاربر ایجاد کنید و از طریق ارسال پیام به آن‌ها، کسب درآمد کنید.

 

انواع پنل پیامکی

 

کاربردها و مزایای پنل پیامکی

یکی از مواردی که سبب محبوبیت این نرم‌افزار در میان کسب‌وکارها شده‌است، مزایا و کاربردهای مختلفی است که به آن‌ها ارائه می‌کند. کاربردهای مختلف به شما امکان می‌دهد که مشتریان بیشتری جذب کرده و درنتیجه فروش بیش‌تری داشته باشید:

 

مهم‌ترین کاربردهای پنل پیامک

جذب مشتریان جدید: تبلیغ از طریق ارسال پیام کوتاه به شما امکان می‌دهد که افراد جدیدی را با محصول خود آشنا کرده و درنتیجه جذب مشتری کنید.

 

تثبیت مشتریان قدیمی: ارسال اس ام اس به مشتریان دائم و قدیمی سبب می‌شود که ارتباط شما همواره به‌صورت مستمر باقی بماند.

 

اطلاع‌رسانی: این مسئله را می‌توان یکی از مهم‌ترین کاربردهای نرم‌افزار تبلیغاتی دانست. اطلاع‌رسانی به شما کمک می‌کند هرگونه تغییر و تحول، ارائه خدمات جدید یا حذف یک کارکرد را به مشتریان خود اطلاع دهید.

 

ارسال خودکار پیامک: این بخش شامل پیامک‌هایی همچون پیامک تبریک و تسلیت می‌شود.

 

ارسال کد اعتبارسنجی و احراز هویت: این بخش به این صورت است که شما می‌توانید نرم‌افزار ارسال پیامک را به سایت و اپلیکیشن خود متصل کنید.

 

مهم‌ترین کاربردهای پنل پیامک

 

مهم‌ترین مزایای پنل پیامک

سرعت بخشی به کار: این مزیت به شما کمک می‌کند که در کمترین زمان بیش‌ترین تعداد پیامک را ارسال کنید.

 

دسترسی مداوم: این‌که یک کسب‌وکار بتواند به‌صورت مستمر به مشتریان خود دسترسی داشته باشد، بسیار ویژگی مهمی است.

 

هدف‌گذاری: شما می‌توانید مخاطب موردنظر خود را معین کرده و به آن دسترسی پیدا کنید.

 

مزیت نسبی: این روش درزمینه‌ٔ تبلیغات، نسبت‌به روش‌های دیگر بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

 

ارتباط متقابل: قابلیت انجام نظرسنجی یکی از مزای مهم است که سبب می‌شود ارتباط شما با مخاطب به‌صورت متقابل انجام ‌شود.

 

پشتیبانی: امکان پشتیبانی ۲۴ساعته یکی از مزیت‌های مهم نرم‌افزار مذکور است که برای کسب‌وکارها امتیاز مهمی است.

 

کاربرد پنل پیامکی در کسب‌وکارها

همان‌طور که می‌دانید، تبلیغات رکن اساسی در پیشرفت هر کسب‌وکاری است. شما از طریق تبلیغات و ارتباط با مخاطب، به‌راحتی می‌توانید به کسب‌وکار خود رونق بخشیده و پیشرفت کنید. در میان راه‌های مختلف تبلیغات، ارسال پیامک یکی از ارزان‌ترین و در عین حال کاربردی‌ترین راه‌هاست. این روش هم برای کسب‌وکارهای بزرگ کاربردی است و هم برای کارهای کوچک خانگی یا مشاغل نوپا. افراد می‌توانند با توجه به نوع محصولات خود، پیامک را ارسال کنند و حتی با تعیین منطقهٔ موردنظر، پیامک مکان محور دریافت کنند. این روش به‌راحتی سبب معرفی کسب‌وکار و همچنین توسعهٔ آن می‌شود.

 

کاربرد دیگر ارسال پیامک، ارتباط با مشتریان قدیمی و در عین حال جذب مشتریان جدید است. این مسئله هنر بزرگی است که شرکت‌های مختلف همچون پنل پیامک رایگان لیمو اس ام اس، در اختیار شما قرار می‌دهند. یکی دیگر از کاربردهای پنل اس ام اس این است که می‌تواند بانک اطلاعاتی مناسبی در اختیار شما قرار دهد. این ویژگی باعث می‌شود که پیام به‌دست گروه خاصی برسد. مثلاً تصور کنید که شما یک تولیدی یا فروشگاه لباس زنانه دارید؛ بنابراین بسیار مهم است که تبلیغات شما به‌دست بانوان برسد.

 

مزایای پنل پیامکی برای مشتریان

آنچه پیش از این درمورد نرم‌افزار ارسال پیامک گفته شد، مجموعه خدمات و امکاناتی بود که این نرم‌افزار برای کسب‌وکارها ایجاد می‌کرد. یکی از نکات قابل‌توجه این است که ارسال اس ام اس برای مشتریان نیز دارای کاربردها و مزایای مختلفی است. حتماً برای شما پیش آمده‌است که در هنگام خرید یک محصول، کوپن یا کد تخفیفی به شما تعلق بگیرد. ارسال کوپن‌ها و کدهای تخفیف توسط این نرم‌افزار انجام می‌گردد. همچنین برخی از محصولات شیوهٔ مصرف ویژه‌ای دارند و یا این‌که نگه‌داری از آن‌ها شرایط خاصی دارد.

 

پیامک ارسالی می‌تواند حاوی نکاتی از این دست باشد و اطلاعات تکمیلی دقیقی در اختیار مشتریان قرار دهد. یادآوری اتمام اشتراک، سررسید اقساط و سررسید بیمه و... برای مشتریان ویژگی مهمی است. همچنین پنل پیامکی می‌تواند در جلب اعتماد مشتریان بسیار مؤثر باشد. به این صورت که در هنگام خرید برای آن‌ها کد ثبت موفقیت‌آمیز، کد OTP و... ارسال می‌شود. موارد ذکرشده تنها گوشه‌ای از امکانات و خدماتی است که می‌توان برای مشتریان درنظر گرفت. خدمات ارائه‌شده توسط این نرم‌افزار، بسیار زیاد و با جزییات فراوان هستند. بنابراین شما با توجه به نوع کسب‌وکار خود، می‌توانید بهترین و بیش‌ترین امکانات را برای مشتریانتان فراهم کنید.

 

مزایای پنل پیامکی برای مشتریان

 

خط خدماتی چیست؟

نرم‌افزار ارسال اس ام اس تبلیغاتی در کنار تمام مزایا و کاربردهایی که دارد، گاهی باعث آزار مشتریان می‌گردد. مخاطبان زیادی وجود دارند که به دلیل حجم بالای پیامک‌های تبلیغاتی، اقدام به مسدود کردن برخی شماره‌ها می‌کنند. این کار باعث می‌شود که تعدادی از پیامک‌های مهم و ضروری هم به‌دست مخاطب نرسند و یا از طرف مخاطب نادیده گرفته شوند. این مشکل سبب شده‌است که شرکت ارتباط سیار ایران در پنل پیامکی خود، برای پیامک‌های خدماتی خط دیگری در نظر بگیرد. این پیامک‌ها برای مخاطبان ضروری هستند و نه تنها باعث آزار آن‌ها نمی‌شوند، بلکه در کمال رضایت ارسال می‌گردند.

 

 

از آنجا که وظیفهٔ این خط اطلاع‌رسانی است، نمی‌توان از آن برای ارسال کد تخفیف، تبریک تولد، تسلیت و... استفاده کرد. ضرورت وجود این خط برای برخی از مشاغل همچون بانک‌ها، شرکت‌های بیمه، فروشگاه‌های اینترنتی و... بسیار جدی است. دقت کنید که این خط تنها مختص کسب‌وکارهای بزرگ و یا دولتی نیست. کسب‌وکارهای کوچک نیز با توجه به نوع خدمات خود، می‌توانند از خدمات این خط بهره‌مند شوند. به‌طور مثال یک شیرینی‌فروشی یا لباس‌فروشی کوچک آنلاین، می‌تواند از این خط برای اعلام زمان ارسال و تحویل محصول استفاده کند.

 

کاربردهای خط خدماتی

مهم‌ترین نکته درمورد کاربرد این خط، این است که شما هرگز اجازه ندارید از آن برای تبلیغات استفاده کنید. ارسال هرگونه پیام تبلیغاتی و یا معرفی محصول جدید به‌وسیلهٔ این خط ممنوع است. این مسئله سبب می‌شود که مخاطب به اهمیت این پنل پیامکی آگاه شده و پیامک‌های ارسالی از طریق این خط را جدی بگیرد. کاربردهایی که می‌توان برای آن برشمرد، بسیار وسیع و گسترده هستند. این‌که پیامک خدماتی شامل چه نکاتی باشد، بستگی به نوع شغل شما و همچنین نکاتی است که قصد دارید به مخاطب خود گوشزد کنید.

 

همچنین دقت کنید که شما می‌توانید مخاطبان این خط را محدود کنید و یا گروه خاصی را برای دریافت پیامک مشخص کنید. پیامکی که دانشگاه‌ها برای اطلاع‌رسانی آغاز کلاس‌ها یا شروع امتحانات ارسال می‌کنند، یک نوع پیامک خدماتی است. پیامک‌هایی که سررسید را به شما اطلاع می‌دهند، ثبت سفارش و یا تحویل محصول را اعلام می‌کنند، نام کاربری و رمز عبور به شما ارائه می‌کنند، کد پیگیری را در اختیار شما قرار می‌دهند، همگی پیامک خدماتی هستند که از این خط خدماتی ارسال می‌شوند. به‌طورکلی می‌توان گفت که ضروری بودن، مهم‌ترین تفاوت این پیامک با سایر پیامک‌هایی است که از طریق پنل پیامکی برای مخاطبان ارسال می‌شود.

 

کاربردهای خط خدماتی

 

انواع خطوط خدماتی

سامانه پیامکی لیمو اس ام اس خط خدماتی رایگان در اختیار کاربران می گذارد.

 

حال که با خطوط خدماتی آشنا شده و از کاربردها و مزایای آن آگاه شدید، بهتر است بدانید که این خطوط انواعی دارند. هر مدل از آن‌ها کاربردهای ویژه‌ای دارد که سبب می‌شود نسبت‌به دیگری متمایز گردد. به‌طورکلی می‌توان خط خدماتی را به سه دستهٔ اختصاصی، اشتراکی و سامانتل تقسیم کرد که در ادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد:

 

خط اختصاصی:

این خط برای مؤسسه‌ها و سازمان‌های خدماتی طراحی شده‌است. اصلی‌ترین شرط برای دریافت این خط، ثبت شرکت است. پس از ثبت شرکت می‌توانید برای دریافت این خط اقدام کنید. توجه کنید که هرگز اجازه ندارید که پیامک تبلیغاتی، کد تخفیف، برگزاری مسابقه و پیامک‌هایی از این دست ارسال کنید. در صورت استفادهٔ نادرست از این پنل پیامکی و ارسال پیامک انبوه یا هرگونه تخلف دیگری بیش از سه بار، خط مسدود شده و شماره‌های شما از لیست سفید حذف می‌شوند.

 

خط اشتراکی:

این خط برای کسب‌وکارهای کوچک و افرادی که شرکتی ثبت نکرده‌اند مناسب است. شما با استفاده از آن می‌توانید به لیست سیاه مخابرات دسترسی پیدا کرده و برای آن پیامک ارسال کنید.

 

خط آریانتل:

این خطوط را می‌توان در اختیار اشخاص حقیقی قرار داد. از ویژگی‌های آن‌ها این است که بدون سفته هستند و به شما اجازه می‌دهند که از لیست سیاه مخابرات استفاده کنید. نکتهٔ مهم این است که شما نمی‌توانید شمارهٔ خود را انتخاب کنید و یک شمارهٔ تصادفی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

تبلیغات ارزان و گسترده با پنل پیامکی

 

تبلیغات ارزان و گسترده با پنل پیامکی

امروزه تبلیغات یکی از راه‌های مهم برای معرفی کسب‌وکارها و افزایش بهره‌وری است. پیشرفت تکنولوژی باعث تنوع در روش‌های تبلیغاتی شده‌است. یکی از این روش‌ها، وجود نرم‌افزاری به نام پنل پیامکی است که می‌تواند در کمترین زمان، به‌صورت انبوه برای مخاطبان پیامک ارسال کند. این شیوه بسیار به‌صرفه‌تر از سایر روش‌هاست. همین مسئله سبب می‌شود تا کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از آن استفاده کنند. پیامک‌های ارسالی توسط این نرم‌افزار، انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع شغل و هدف شما، مدیریت و ارسال می‌شوند.

 

مشاهده تعرفه ارسال پیامک تبلیغاتی لیمو اس ام اس

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024