ماجرای تیراندازی پلیس به خودروی ۲۰۶ در یوسف‌آباد چه بود؟



تیراندازی در یوسف آباد،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد علت تیراندازی پلیس در منطقه یوسف‌آباد به یک خودروی ۲۰۶ سفید رنگ را توضیح داد.

به گزارش تسنیم، سرهنگ حمید کلانتری؛ رئیس کلانتری 125 یوسف آباد اظهار کرد: در ساعت 22 چهارشنبه مورخه 12 مهرماه 1402، از طریق تماس  شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران، گزارش تردد مشکوک یک دستگاه 206 سفید رنگ با پلاک مخدوش با سه سرنشین جوان در خیابان شهید فکوری، به کلانتری 125 یوسف‌آباد اعلام شد.

 

وی افزود:‌ با حضور واحد گشت کلانتری یوسف‌آباد در محل و پیاده شدن ماموران از خودرو پلیس جهت  بررسی ارکان هویتی خودرو و شناسایی سرنشینان آن، راننده 206 با سرعت بالا و به قصد آسیب زدن به سمت ماموران حمله‌ور شده و در ادامه اقدام به متواری شدن از محل می‌کند.

 

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد بیان کرد: با آغاز تعقیب و گریز و اضافه شدن واحد گشت عملیات ویژه مبارزه با سرقت، دو واحد گشت پلیس به تعقیب خودرو 206 پرداخته و به جهت اعلام اخطار، چندین تیر هوایی توسط ماموران شلیک شده اما سرنشینان 206 کماکان به فرار خود ادامه می دهند.

 

کلانتری گفت: با گذشت نزدیک به 10 دقیقه از آغاز تعقیب و گریز و بی‌توجهی سرنشینان 206 به دستور ایست پلیس، نهایتاً ماموران با "رعایت قانون بکارگیری سلاح"، خودرو 206 را از ناحیه لاستیک عقب مورد هدف قرار داده اما سرنشینان آن کماکان به فرار خود ادامه می‌دهن.

 

وی تصریح کرد: سرانجام در ضلع شمالی پارک لاله، راننده  206 به ناچار مجبور به توقف شده؛ با حضور ماموران و همزمان با دستگیری سرنشینان 206 مشخص شد که در جریان تعقیب و گریز و تیراندازی ماموران، دو سرنشین 206 مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

 

رئیس کلانتری 125 یوسف آباد بیان کرد: همزمان با دستگیری متهمان، در بازرسی داخل خودرو 206 ، آلات و ادوات مورد استفاده در سرقت نیز کشف شد.

 

کلانتری در پایان گفت: با تشکیل پرونده مقدماتی، یکی از متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و دو متهم دیگر نیز جهت انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------