احتمال شکستن سد کهیر در پی بارندگی سنگین در استان سیستان و بلوچستان/ مردم خیلی نگران هستند / به شدت دچار کمبود امکانات هستیم



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
معین الدین سعیدی نماینده مجلس گفت: مردم در کنارک و بخش کهیر خیلی نگران هستند. ما به شدت دچار کمبود امکانات هستیم و ماشین آلات سنگین وجود ندارند. سازمان هلال احمر و دیگر سازمان‌ها در این شرایط سخت باید پای کار بیایند. البته ما از هلال احمر تشکر می‌کنیم.

نماینده چابهار از احتمال شکستن سد کهیر در سیستان و بلوچستان خبر داد. 

 

معین الدین سعیدی نماینده مجلس به «انتخاب» گفت: طبق اخباری که الان می‌رسد با توجه به پر شدن سد کهیر نگرانی‌های جدی برای شکستگی وجود دارد و روستا‌های پاینی دست سد کهیر دچار مشکل می‌شوند.

 

وی اضافه کرد: بحث‌هایی مطرح است تا مردم روستا‌های پایین دست منتقل شوند و چون امکانات وجود ندارد مردم نگران هستند؛ ارتباطات تلفنی هم قطع شده است. استاندارد و معاونین در منطقه تشریف دارند اما از آنجایی که ساختار‌ها به شدت ضعیف است. 

 

سعیدی ادامه داد: مردم در کنارک و بخش کهیر خیلی نگران هستند. ما به شدت دچار کمبود امکانات هستیم و ماشین آلات سنگین وجود ندارند. سازمان هلال احمر و دیگر سازمان‌ها در این شرایط سخت باید پای کار بیایند. البته ما از هلال احمر تشکر می‌کنیم.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------