پرداخت فوری خلافی خودرو با اپلیکیشن تاپ



پرداخت فوری خلافی خودرو با اپلیکیشن تاپ

 

پرداخت فوری خلافی خودرو با تاپ، راه‌حل ساده‌ای است که دغدغه بسیاری از رانندگان را برای پیشگیری از توقیف خودرو رفع‌ورجوع می‌کند. اگر وسیله نقلیه در اختیار داشته باشید، به‌خوبی می‌دانید که همه رانندگان به‌دلیل نقض قوانین راهنمایی رانندگی، ملزم به پرداخت مبلغی به‌عنوان جریمه هستند که به اصطلاح با نام خلافی شناخته می‌شود.

 

شما هم به‌عنوان یک راننده، حداقل یک بار مرتکب خطای رانندگی شده‌اید که بدون شک توسط دوربین یا پلیس راهور به ثبت رسیده است. در این شرایط مبلغ جریمه از شما دریافت خواهد شد. پرداخت خلافی خودرو با تاپ، یک سرویس‌دهی کاربردی برای شماست تا قبل از اتمام مهلت پرداخت و افزایش جریمه، به انجام آن بپردازید.

 

چرا باید خلافی خودرو را استعلام بگیریم و پرداخت کنیم؟

خلافی، همان لیست جرایم راهنمایی رانندگی است که در سامانه سازمان راهنمایی رانندگی ثبت و ضبط می‌شود تا رانندگان را از تکرار تخلف بازدارند. زمانی که از پرداخت فوری خلافی خودرو با تاپ حرف می‌زنیم، در واقع می‌خواهیم بگوییم که پرداخت به‌موقع جریمه برای همه رانندگان الزامی است.

 

برخی از جرایم، یک مهلت زمانی مشخص برای استعلام و پرداخت دارند که اگر این مهلت به اتمام برسد و پرداختی صورت نگیرد، مبلغ جریمه 2 برابر می‌شود. این روند همچنان ادامه می‌یابد و زمانی که مبلغ جریمه به سقف 3 میلیون تومان برسد، پلیس راهور می‌تواند به‌عنوان یک شاکی، خودروی شما را توقیف کند.

 

پرداخت فوری خلافی خودرو با تاپ، رفاهی که تکنولوژی برایتان مهیا کرده است

 

پرداخت فوری خلافی خودرو با تاپ

 

جهان امروز ما به ‌سمت‌وسویی حرکت می‌کند که در آن ارزش زمان هر روز بیشتر از دیروز می‌شود. مردم ترجیح می‌دهند کم‌ترین زمان را برای رسیدگی به امور خود اختصاص دهند و خبر خوش اینجاست که درحال‌حاضر، پیشرفت‌های روزافزون تکنولوژی، چنین قابلیتی را فراهم کرده تا افراد برای مسائل پیش‌پاافتاده روزمره، وقت زیادی را صرف مراجعه فیزیکی به مراجع مربوط نکنند.

 

شما برای تسویه خلافی، راه‌هایی مانند مراجعه به پلیس 110، سایت پلیس راهور ناجا، سامانه پیامکی و کد USSD پیش رو دارید ولی امن‌تر و راحت‌تر از همه اینها، استفاده از اپلیکیشن‌های امنی مانند تاپ است که کار شما را در کم‌تر از یک دقیقه راه می‌اندازد.

 

روش های پرداخت فوری خلافی خودرو با تاپ و وبسایت آن

خدمات استعلام و پرداخت خلافی با تاپ، اقدام پیچیده‌ای نیست. کافی‌است با دانلود و نصب این اپلیکیشن، به بخش خدمات خودرو بروید و با استعلام‌گیری، به جزئیات وقوع تخلف مانند زمان، مکان، نوع جرایمی که مرتکب شده‌اید و تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین واقف شوید و سپس مبلغ جریمه تخلفات را تسویه کنید. حالا روش‌هایی که برای پرداخت پیش رو دارید، شامل موارد زیر هستند.

 

پرداخت خلافی با کد ملی و پلاک

طبق دستور پلیس ناجا برای برای برقراری امنیت کاربران، اگر از روش استعلام و پرداخت با کد ملی استفاده می‌شود، باید احراز هویت به‌طور کامل انجام شود تا رانندگان بتوانند به جزئیات تخلف آگاه شوند. در این روش، شما می‌توانید با پرداخت کارمزد 5200 تومان، از مسائل مرتبط با تخلف استعلام بگیرید و مبلغ جریمه را به‌صورت آنی یا موردی پرداخت کنید.

 

پرداخت خلافی با پلاک فعال

در پرداخت فوری خلافی خودرو با تاپ، اگر می‌خواهید فقط از پلاک فعال استفاده کنید، نیاز به احراز هویت نخواهید داشت. اما ازطرف‌دیگر، نمی‌توانید به جزئيات تخلف خود دسترسی داشته باشید. شما با پرداخت کارمزد 5200 تومان از کارت بانکی یا تاپ کیف، از مبلغ جریمه آگاه می‌شوید و باید آن را به‌صورت یکجا تسویه کنید. در صورتی که می‌خواهید از لیست پلاک‌های فعال خود اطلاع یابید، از سرویس استعلام پلاک فعال تاپ می‌توانید استفاده کنید.

 

پرداخت خلافی با شناسه قبض و پرداخت

در این روش، شما می‌توانید با واردکردن شناسه قبض و پرداخت قبض الصاقی یا تسلیمی و همچنین اسکن بارکدی که روی برگه وجود دارد، بدون هیچ‌گونه کارمزدی به میزان مبلغ جریمه دست یابید و برای پرداخت آن اقدام کنید. با این راهکار، شما به احراز هویت نیازی ندارید و در مقابل، نمی‌توانید از جزئیات تخلف آگاه شوید. پرداخت خلافی را هم باید به‌صورت یکجا انجام دهید.

 

پرداخت فوری خلافی خودرو با تاپ، در امنیت کامل انجام خواهد شد؟

 

روش های پرداخت فوری خلافی خودرو با تاپ و وبسایت آن

 

اپلیکیشن تاپ، متعلق به شرکت تابان آتی‌پرداز است و تحت‌نظارت پلیس فتا و بانک مرکزی، طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی و غیربانکی را به کاربران میلیونی خود ارائه می‌دهد. در حقیقت، می‌توان گفت که تاپ بیش از 100 سرویس کاربردی را در لیست رده‌بندی‌شده خدمات خود در نظر گرفته است تا افراد با نصب آن، از استفاده از سایر همراه بانک‌ها و اپلیکیشن‌های مالی و پرداختی بی‌نیاز شوند.

 

شرکت تاپ، به‌عنوان زیرمجموعه شرکت داده‌پردازی پارسیان، تحت نظارت بانک مرکزی و شرکت شاپرک، امنیت اطلاعات شما را تضمین و کمک می‌کند که درگاهی ایمن و پرسرعت برای انجام امور روزمره خود در اختیار داشته باشید.

 

جمع‌بندی

پرداخت فوری خلافی خودرو با تاپ، یکی از سرویس‌های جذاب این اپلیکیشن در بخش خدمات خودرو است که رانندگان شهرهای بزرگ سروکار زیادی با آن دارند. اگر قصد دارید به سفر بروید یا خودروی خود را بفروشید، در وهله اول باید به فکر پرداخت مبالغ جرایم و تهیه گواهی عدم خلافی باشید. سوپر اپلیکیشن تاپ و وبسایت اختصاصی آن، به شما این امکان را می‌دهد تا در کم‌ترین زمان ممکن به‌صورت آنی استعلام بگیرید و جرایم خود را به صفر برسانید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024