بارشهای رگباری اصفهان را فرامی‌گیرد/احتمال کولاک در غرب استان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: بارشهای رگباری همراه با رعد و برق، تگرگ و بارش برف واحتمال کولاک برف به ویژه در مناطق غربی، ارتفاعات شمالی و شرقی اصفهان پیش بینی می شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با مهر، اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز و ورود سامانه ناپایدار از اواخر امروز بر روی استان اصفهان است.

 

وی افزود: بر این اساس در اکثر مناطق استان وضعیت جوی به‌صورت صاف تا قسمتی ابری در بعداز ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

 

بارش برف و باران گاهی همراه با رعد و برق وتگرگ در غرب استان

 

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان بیان داشت: از فردا با نفوذ سامانه ناپایدار از مناطق غربی در اکثر مناطق شاهد افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید تاشدید، در مناطق غربی بارش برف و باران گاهی همراه با رعد و برق وتگرگ پیش بینی می شود.

 

وی ادامه داد: از اواخر شنبه و طی روز یکشنبه تا اواسط دوشنبه در اکثر مناطق استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید بارشهای رگباری همراه با رعد وبرق واحتمال تگرگ و درمناطق غربی و ارتفاعات شمالی و شرقی بارش برف واحتمال کولاک برف پیش بینی می شود.

 

علی عسگریان تاکید کرد: بر این اساس جاری شدن روان آب، آب‌گرفتگی معابر، اختلال در تردد شهری وجاده ای به ویژه در شمال وشمال شرق استان اصفهان طی روز یکشنبه و دوشنبه دور از انتظار نیست.

 

افزایش ۲ تا ۳ درجه کمینه دما در اکثر مناطق استان اصفهان

 

وی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت، گفت: روز جمعه هوای شهر اصفهان صاف در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد همراه است.

 

 کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روز شنبه شهر اصفهان هوای کمی ابری بتدریج افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در اواخر وقت رگبار باران را تجربه خواهد کرد، گفت: روز یکشنبه نیز هوای ابری گاهی وزش باد نسبتاً شدید، رگبار باران و احتمال رعدوبرق و تگرگ در شهر اصفهان پیش بینی می شود.

 

وی تاکید کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------