تجمع مدیران کانون های وکلا و اسکودا در مقابل ساختمان شورای نگهبان (۱۴۰۲/۰۶/۰۴)



 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
بر اساس برخی تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی، مدیران کانون های وکلای سراسر کشور و اسکودا، با در دست داشتن بنرهایی در اعتراض به مصوبات اخیر مجلس، در مقابل ساختمان شورای نگهبان در تهران تجمع کرده اند .

به گزارش دیده‌بان ایران به نقل وکلاپرس، امروز مدیران کانون های وکلا و اسکودا مقابل ساختمان شورای نگهبان تجمع کردند. برخی شنیده ها حاکی از برخورد عوامل انتظامات این ساختمان به بهانه ممنوعیت عکس برداری بوده است. از سوی دیگر براساس شنیده ها تلفن همراه برخی حاضران توقیف شده و صاحبان آن ها به داخل ساختمان برده شده اند.

 

تکذیب برخورد عوامل انتظامات ساختمان شورای نگهبان با برخی حاضران در تجمع

 وکیل علی صدری خانلو، بازرس هیات مدیره کانون وکلای مرکز، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس ضمن تکذیب این اخبار گفت: مدیران کانون های وکلای سراسر کشور و فعالین صنفی در این تجمع حاضر شدند و به هیچ وجه برخورد بدی صورت نگرفت.

 

وی ادامه داد: وکلا به صورت مسالمت آمیز و محترمانه اعتراض خود را به وسیله بنرها به مسئولین رساندند و افرادی به داخل رفتند تا با مسئولین صحبت کنند و اعتراض وکلا را به گوش آنها رساندند.

 

 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

صدری خانلو با اشاره به حضور موثر و قابل توجه مدیران گفت: خوشبختانه اجتماع عظیمی از همه مدیران و فعالین صنفی شکل گرفته بود و امیدواریم مسئولین شورای نگهبان و هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صدای به حق وکلای ملت را بشنوند و نسبت به رد این مصوبات اقدام کنند.

 

او در پایان گفت: هم اکنون به سمت ساختمان مجلس شورای اسلامی در حرکتیم تا مراتب اعتراض خود را به گوش نمایندگان نیز برسانیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------