جزئیات افتتاح آرامستان جدید تهران اعلام شد



 آرامستان جدید تهران,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در جلسه شورای مدیران سازمان از افتتاح اولین آرامستان جدید تهران تا ۶ ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا ؛ مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در جلسه شورای مدیران سازمان از افتتاح اولین آرامستان جدید تهران تا ۶ ماه آینده خبر داد.

 

جواد تاجیک در نشست ماهانه شورای مدیران این سازمان که در سالن گلزار شهدا برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، داشتن فرهنگ و روحیه بسیجی را راه برون‌رفت از مشکلات کشور عنوان و اعلام کرد: با افتخار معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل هستیم که ازجمله آنها داشتن فرهنگ و روحیه بسیجی است.

 

وی با بیان اینکه ما تاثیر فرهنگ و روحیه بسیجی را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم، گفت: شهید همت آن معلم بزرگ و انسان عمیق با تمام وجودشان برای انقلاب کار کردند و فرهنگ بسیجی بودن را به ما نشان دادند.

 

تاجیک افزود: رمز ماندگاری انسانها در این دنیا، گذشت از خود است. کسی که خود را برای مسئولیت بر دیگری ترجیح دهد عاقبت بخیری و ماندگاری نخواهد داشت. ما دیدیم کسانی که آرزو داشتند اسمشان در تاریخ بماند؛ اما در تاریخ گم شدند ولی شما می‌بینید شهید ابراهیم هادی، شهید حاج‌قاسم سلیمانی و بسیاری شهدای دیگر که دنبال نام و نشان نبودند ولی در تاریخ ماندگار شدند.

 

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه سخنان خود با اشاره به ماموریت‌های این سازمان برای ارتقاء عملکرد و بهبود کیفی ارائه خدمات به مردم اظهارکرد: مدیران عامل سابق همگی زحمت کشیدند و با روش و منش خود کارهای بسیاری انجام دادند. معتقدیم اقدامات خوبی که در گذشته صورت گرفته نباید متوقف شود و باید ادامه پیدا کند.

 

وی با تاکید بر مبارزه با فساد در مدیریت جدید شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا(س)، گفت: موضوع فساد خط قرمز ما است و جرئت برخورد با فساد در مدیریت کنونی شهرداری بسیار بالا است. نمی‌گذاریم احساس شود با فساد برخوردی نمی‌شود چراکه این موضوع مردم را به نظام بدبین خواهد کرد.

 

تاجیک با بیان اینکه بدنبال اقدامات تک‌بعدی نیستیم، عنوان کرد: رسالتی که ما برای خود قائل شدیم این است که سازمان را از ابعاد مختلف رشد دهیم. در مدتی که این مسئولیت بر عهده ما قرار گرفته است، اقدامات و تصمیمات در همه ابعاد درحال انجام است. قرار نیست صرفا کار عمرانی یا صرفا فرهنگی انجام دهیم.

 

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) به لزوم در دستور کار قرار گرفتن توسعه امور در سه حوزه فرهنگی، اجتماعی و خدماتی سازمان اشاره داشت و گفت: فضای داخلی بهشت زهرا (س) حتما باید معماری ایرانی - اسلامی داشته باشد. بهشت زهرا حتما نیاز به مساجد و نمازخانه‌های بیشتری دارد، باید فضای داخلی بهشت زهرا به شعائر اسلامی-ایرانی مزین شود. همچنین موضوع فرهنگ‌سازی آداب زیارت موضوع بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

 

تاجیک ادامه داد: در رابطه با خود سازمان بهشت زهرا نیز تحول ساختار در دستور کار است که انجام آن باعث ارتقا عملکرد سازمان خواهد شد و فرصتی بوجود خواهد آورد تا افراد در فضای تخصصی رشد کنند.

 

وی درخصوص توسعه زیرساخت‌ها و اقدامات عمرانی در بهشت زهرا (س) گفت: موضوع سایر آرامستان‌ها و توسعه آن در دستور کار است. برای ایجاد آرامستان‌های جدید نیز اقدامات خوبی درحال انجام است که ان‌شاءالله اولین آن تا ۶ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا (س) در پایان با اشاره به لزوم انجام اقداماتی که کیفیت ارائه خدمات به مردم را ارتقاء خواهد داد، گفت: تمرکززدایی از پایانه آمبولانس‌های بهشت‌زهرا درحال انجام است تا بتوانیم خدمات به مردم را در سریعتر زمان انجام دهیم.

 

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، در پایان این نشست نیز مدیران و معاونان سازمان بهشت زهرا با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)، به زیارت شهیدان دفاع مقدس و دیگر شهدای کشور پرداختند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------