آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

مرگ عموي هادي ساعي به چند روايت



اخبار,اخباراجتماعی ,مرگ عموي هادي ساعي

در حالي كه پيش از اين علت مرگ عموي هادي ساعي در فروردين امسال، اصابت ضربه چوب در يك درگيري فيزيكي در باشگاه آرياسب تهران اعلام شده بود، مشاور اين عضو شوراي شهر با تكذيب وقوع هرگونه درگيري فيزيكي، علت مرگ را «سكته قلبي» عنوان كرد.

روايت‌هاي اوليه از اين حادثه خبر از وقوع درگيري مرگبار بين هادي ساعي و عمويش با دو پيمانكار شهرداري در محوطه باشگاه اسب سواري آرياسب در ساعت ٢ بعد از ظهر ١٢ فروردين امسال دارد كه در جريان آن يكي از پيمانكاران با ضربات متعدد چوب باعث مرگ عموي ٦٠ ساله هادي ساعي مي‌شود. براساس اين روايت در اين درگيري كه علت آن «كوتاهي عوامل رفت و روب شهرداري در جابه‌جايي زباله‌هاي باشگاه اسب‌سواري آرياسب» اعلام شده است، هادي ساعي نيز به‌شدت از ناحيه پا مصدوم مي‌شود.


طبق اين روايت درگيري از آنجا شروع شد كه شهردار منطقه هنگام بازديد از باشگاه آرياسب در پارك جنگلي چيتگر تهران، از زبان مهرعلي ساعي مي‌شنود كه عوامل شهرداري براي تخليه زباله‌ها به باشگاه نمي‌آيند و مسوولان باشگاه خودشان مجبورند زباله‌ها را به خارج از محوطه منتقل كنند. شهردار پس از اطلاع از اين موضوع بلافاصله با ماموران شهرداري همان منطقه تماس گرفته و از آنها مي‌خواهد تا براي حمل زباله به باشگاه بيايند اما وقتي پيمانكاران شهرداري براي انتقال زباله‌ها به اين باشگاه مي‌روند به دليل نارضايتي با ‌هادي ساعي و عمويش درگير شده و حادثه‌اي مرگبار رقم مي‌خورد.


با اين حال يك روز پس از رسانه‌اي شدن اين حادثه و در حالي كه قرار است امروز هادي ساعي، عضو شوراي شهر تهران در صحن شوراي شهر درباره جزييات اين حادثه توضيح دهد، حميد بهمني، مشاور او به «اعتماد» گفت كه «عموي هادي ساعي پيش از اين دچار عارضه قلبي بوده و در اين درگيري سكته كرده و هيچ ضرب و شتمي با چوب اتفاق نيفتاده است. »

 

به گفته بهمني «زماني كه درگيري آغاز شد هادي ساعي در محل حضور نداشت و دقايقي بعد براي جدا كردن طرف‌هاي درگيري خود را به محل رساند. عموي او نيز تنها با دو پيمانكار درگيري لفظي پيدا كرده بود كه پس از آن دو پيمانكار از داخل ماشين چوبي را با خود مي‌آورند اما پيش از آنكه ضربه‌اي وارد كنند، آقاي ساعي سكته كرده و روي زمين مي‌افتد.»


ابوالفضل قناعتي، عضو هيات رييسه شوراي اسلامي شهر تهران نيز كه از جزييات بيشتري از اين حادثه اطلاع دارد به «اعتماد» گفت كه «شخصا با هادي ساعي درباره اين موضوع صحبت كرده» و مطلع شده است كه «اين حادثه درگيري لفظي كه بين عموي ساعي و پيمانكاران بخش زباله و رفت و روب شهرداري رخ داده باعث عصبانيت عموي او و بالارفتن فشار خونش شده كه احتمالا همين موضوع مرگ او را رقم زده است. » قناعتي درباره اخباري مبني بر مصدوميت شديد هادي ساعي در اين درگيري نيز به «اعتماد» گفت: «هادي ساعي به من گفت كه شرايط جسماني‌اش خوب است. با اين حال در درگيري شي‌اي هم به سمت او پرتاب شد اما نمي‌داند كه از طرف دو پيمانكار بوده يا خير.»


از سوي ديگر پليس، دو پيمانكار شهرداري تهران را كه در اين درگيري حضور داشتند دستگير كرده است اما آنها در بازجويي‌هاي اوليه نقش خود در مرگ عموي هادي ساعي را انكار كرده‌اند.


قاضي حسين‌پور، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با اعلام اينكه تحقيقات پزشكي قانوني براي مشخص شدن سابقه بيماري قلبي و همچنين علت تامه مرگ مرد ۶۴ ساله همچنان ادامه دارد به مهر گفت: بر همين اساس هر دو كارگر ۲۴ و ۴۰ ساله كه به صورت پيمانكاري با معاونت خدمات شهري ناحيه ۴ شهرداري منطقه ۲۲ همكاري مي‌كنند به اتهام قتل شبه عمد بازداشت شده و تحقيقات فني و پليسي تا زمان ارسال نظريه پزشكي قانوني از اين دو متهم همچنان ادامه دارد.


باشگاه سواركاري «آرياسب» در پارك جنگلي غرب تهران، چيتگر واقع است و توسط هادي ساعي، عضو شوراي شهر تهران اداره مي‌شود.


 اخبار اجتماعی  -  اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------