آخرین اخبار جامعه

شاخص کیفیت هوا  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

اعلام وضعیت خطرناک برای هوای ۲ شهر | گرد و غبار در این شهر ۸ برابر حد مجاز شد

مدیر روابط عمومی اداره‌ کل حفاظت محیط زیست در یکی از استان‌های کشور، از قرار گرفتن وضعیت هوای دو شهر در حالت خطرناک و…

ورود جریان‌ خنک شمالی به کشور



  اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن شاره به وزش باد و گرد و خاک در استان‌های مرزی کشور از نفوذ جریان خنک شمالی به سواحل دریای خزر خبر داد. 

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی امروز با ورود توده گرد و خاک از کشور عراق به مرزهای غربی کشور، برای استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، همدان، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی وزش باد، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

 

وی ادامه داد: فردا با عبور امواج کوتاه تراز میانی جو، در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، رشد ابر همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه با اشاره به اینکه روز پنجشنبه با نفوذ جریان‌های خنک شمالی، برای سواحل دریای خزر، شاهد افزایش ابر، همراه با رگبار و رعد و برق خواهیم بود، تصریح کرد: همچنین در این روز، ضمن تشدید بارش در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، برای استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان و دامنه های جنوبی البرز غربی نیز افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

وظیفه افزود: طی روزهای جمعه و شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، در استان‌های واقع در غرب، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر بارش باران، وزش باد گاهی رعد و برق انتظار می‌رود.

 

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه نیمه ابری دربعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد اوایل شب رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------